Tè Bianco - propietati utili

In u mondu ci hè una gran varietà di tipe di tè, ma biancu entre elli occupanu a pusizione di un veru aristocraticu. In a Cina, durante u regnu di l'imperatore, solu i membri di a famigghia reali avianu u dirittu di vìdiri, è l'esportamentu di i so ingredienti in l'esteru era propriamente interdetti. Oghje, questu eddu pò esse acquistatu nantu à una vendita libera, anche si hè assai menu pocu più chjamatu o più famoso negru o verdu. U mutivu hè chì i cunsumatori ùn anu micca cunnisciutu assai di e proprietà di u tè biancu.

Per i so meriti induve, prima di tuttu, hè pussibile attribuisce un gustu unicu è in ogni varietà hè diffirenti. Certi cumpunimenti di u tè biancu anu cunsegnatu di fruttu dilicatu, àutri - tartness notevoli, un terzu - una ombra di erbe medicina, ecc. Sapori supplementi raramenti sò aghjustati quì.

Composizione di u tè biancu

In più di u gustu, si nuta macari a maraviglia di a cumpusizioni di questu bevanda. Dopu tuttu, in parechji modi determina i pruprietà utili di u tè biancu. In questu caldu pò truvate composti unichi di fenoli è aldeidii, chì, in una cumminazione cù una gran concentrazione di cafeïna, anu un effettu immunostimulante è tonificante nantu à u corpu. Quì ci hè quì hè una gran quantità di vitamina C è a vitamina PP è una varietà di sustanzi attivi - calcium , iron, sodium, magnesium, etc.

U tè favicu?

I sperti anu dumandatu annantu à e beni benifichi di u tè biancu, chì sò bè ​​cuntzientu di u valori inescucible per a salute. Per esempiu, causa di a cumminazzioni di potasio è di magnesiu in a so cumpusizioni, a zuccarera possa un efectu assai beneficiusu nantu à u statu di u cori è i vini. Quelli chì ci beanu regularmente, sò menu temeriti di l'attaccu di cori pulmonali è di l'inghjutta. L'usu di u tè biancu hè una bona prevenzione di l'oncologia. Ancu u tè avè un effettu calmatu, à disprezzu di un forte negru, chì, à u cuntrariu, eccula. E donne devenu ancu più attente à sta zucca, chì prurcò u crescenu è migliore a cundizione di a pelle. Hè ancu utile per u denti, perchè impedisce a furmazione di u tàcaru è reduviu u risicu di caries.

Ma ùn ci hè dannu di u tè biancu, ancu s'ellu ci sò assai contraindications à u bè. Avissi adupirà cun cura per quelli chì anu patologicu gastrointestinali, ipertensioni è a malatia di riignate. Quelli chì soffrendu un friddu, accumpagnatu da un aumentu significativu di a temperatura, bè tè biancu hè ancu micca cunsigliatu.