Topiary di cafè e fasgioli cù i so mani stessi - cori per l'amatu

Oghje faremu u topiary of coffee beans with our own hands. Tali topianti ùn sò micca solu assai belli, ma ancu avè un arricatu assai stimulante è dinamizante di u caffè . Mi piace stu tipu d'articuli, perchè sò adattati per u rigalu di tutti, postu chì tutti amu cafe. Cusì aghju dicisu di dilli di fà cumu un criaturu di cafè. I travagli cù grani picculi, cusì hè megliu esse pazienti!

Fighjemu!

Coffee topiarium cù i nostri proprii - classi maestri

Avemu bisognu:

Topiary di u caffè cù e so mani sò simplici, ma micca fast:

  1. Per principià, cuminciamu cù u cartulinu, decisu di fà un cumbattante di 2 cori. Ma pudete cumprà micca una forma di plastica spuma in a buttone per a creatività, quantu vuliti, l'scelta hè assai grande. In casu hè cartuni, perchè pudete tralate tuttu. Fate un mudellu è tagliate 2 cori identi.
  2. U filatu hè chjinatu cum'è piacè, è avemu bisognu di taglià. Allora aghjurnà u filatu cun una cinta di satin.
  3. Pigliemu i nostri cori e rascià u cartuni in dui parti da avà, per piacè i so fini di u filatu. Arregistisce i nostri cori è i ciale di filu di una pistola.
  4. Avà u puntu più impurtante hè cumu fà un topiary da cafè. Per fà questu, avete bisognu à tastà un bonu granu di u caffè, hè megliu cumprà in pisu, perchè pudete vede. Se u pesu hè difficiule di truvà o caru, pudete cumprà in un pappu cù una finestra trasparenti - duv'è puru, vedi faciule. U granu deve esse a stessa forma è preferibile culore. Emprastu in cola cù un core.
  5. Quand'elli aghjunghjenu i dui i latini, piglià una cingula di satina è decorarete cù arcu.
  6. Avemu pruvemu à sbarcà. U nostru fiastu si mischieria cù l'acqua à gruel gruel, u più spessu - u più veloce si solidificà. Semu allora u nostru arburu è esce à siccà. Quandu tuttu hè enduitu, pudete cumenciu di decorate u fondu. Per quessa, pigghianu l'arriccatura, tote è aromi.
  7. Scorcheremu u fondu di u pome, cù u saccheghju, à u troncu, ciapate à u gesso è i spiculi di u pome.
  8. I nostri spezii avemu ancu pegatu nantu à a cola da u pistola, decorate cù un perli. Aghju pigliatu una altra tira di cinta satinata, da ellu pudete ancu fà un arcu.
  9. Eppo, u topia di u cafè, fatta da e so propiu mani, hè prestu!

Iò vulete desiderà tutti successu creativi è inspirazioni!