Tipi di culore di persone

L'idea ingeniosa di dividisce e persone in parechji tipi di culore hè di Max Factor. Molti disinfettori, stilistini è e femine ordinali adherite a règule simplici nantu à a selezzione di culori per u vestitu è ​​u maquillaje. Avemu vistu cumu ghjustificà u tipu di culore di i persone, è in generale ciò chì hè.

Tipi di culori di i donne

In fattu, tuttu hè assai simplice, u chjucu di u culore hè a cumminazzioni di u culore di i vostri capiddi, l'occhi e di a pelle, chì hè stata classificata cum'è metudi privati. In total ci sò quattru gruppi di persone per tipu - "invierno", "primavera", "estiu" è "autumn". Identificà u vostru culore ùn hè micca cusì difficiule.

"Invernu" - sò e brunettes o e donne di pilucca cù l'occhi, per esempiu, blu, grey-verde o gris-azzurri, è una bella pelle.

"Spring" sò nudi bianchi è bianchi. A pelle di lumicu è traslurcenti, in volte cù un lettuciu culu.

"Summer" - blonde girls with blue brown eyes, blue skin color with olive tinge.

"Autunno" - u culore di capelli hè castagninu, russu, cobre, marrone, ochji sò verdi o marroni. A pelle ligerite cù un mantellu amaritu è ​​scuru.

Paleta di colore di tipi di culore femminile

I rigalu di l'inguernu sò ideali apposta à a paleta bianca è biancu. Inoltre, dà preferenza à i sfarenti silenziate di culori viole, rosa, turchese è cafè. Categoriamente micca boni coni calioni di l'aranciu, rosso, azzurri, luminoso è verde.

Una ragazzo a primavera pò permette turquoise, d'oru, peach, corale è terracotta. Ombra foschia è fridda sò megliu apart.

U culore di stagione hè aggratu cù culori moreti è tranquillidi. Discard saturated shades of brown, green and yellow.

Bellezza di u vaghjime à a fàccia di tutti i culi cali, includenu i culori di u fogliu sfundimentu. Ideale per bronzo, cobre è oru. Hè bisognu di abbandunà i sfondi di tarri frutti.

Ci sò solu quattru figlioli cù i tipi di culore, ma ogni unu d'elli hè divisu in parechji sottopoli. Ùn pudemu micca esse tutti i stessi! E règiche fundamentale sò adattati per tutti, ma, necessariu, ci sò esistenzi.