Eterazioni di i musculi di a vaġina

Pensu chì a strada chì seguita ùn deve sorprendenu à nimu: "e donne chì si trovani u tempu per furmà i musculi di a vagina ricevenu più u piacè di u piacè chì quelli chì abbinenu sta parte di u corpu senza cura". Spessu spessu dichjarazioni pò esse vistu in i fori di donne è articuli dedicati no solu à u sessu, ma ancu à a salute di e donne. Dopu tuttu, l'esercizii di furmà i musculi di a vaġina seranu ancu utili à quelli chì vulianu aumentà a luminosità di l'esperienze sessuale, è quelli chì avemu bisognu di recuperà da l'organi pélvisi, o dopu à partitu. Se vulete rinfurzà i musculi dopu à u nàscita, scurdate di ciò chì questu in i primi 6-8 simane ùn hè micca cunsigliatu. Pudete principià l 'esercizii solu s'ellu si passanu e selezione, è pudete faintà di a bona salute.

Eserciti per a furmazione di i musculi di a vaġina

Sta tecnica hè stata sviluppata da u ghjecoculariu americanu A. Kegel, è includenu 3 eserciti.

  1. Contracciamu i musculi di a vaġina, cum'è s'ellu vuliai parantà l'urinazione è si stà in questu statutu per 10-20 seconde, poi piacè relaxate. Questu esercitu face di trè andamenti cù incrottu in 10 sondi.
  2. Attrumoscià per rilassate è infundite i musculi in un passu u più veloce. Questu sianu esse fatto in 3 sèculi, 10 volte volte. A rupture between sets of 10 seconds.
  3. U stringiu i musculi, cum'è siddu un liggeru in tissuti, avemu persistendu durante 30 sicondi è rilassate. Hè necessariu di ripetiri stu sercitu 3 volte, cù un scontru di 30 sicondi.

Formazione di i musculi cù l'aiutu di bundeddi per a vagina

Per alcunisce un effettu più grande da u furmazione, hè spessu cunsigliu per utilizà boli vaginali. Anu venenu in diverse forma, di dimensioni, cù difetti difficiuli, ancu anu un centru di gravità impastatu. Prima di u primu usu, ùn ti scurdate di trattà cun antisepticu, è po accennate cù acqua calza è saponu. Prima di l'intruduzioni, prucessu e pilcheghju cun un lubricante intima, per evitari u malassimu è a migliurà l'efficienza di a furmazione. Eserciti pò venerà cun assai, per tutte e vulintà di a vostra imaginazione. E pà principiatu, duna dette tres esempi di l'eserciti dopu com'è un esempiu.
  1. In a pusizione di reclinenti, avemu dudu introduciere bole, sighendi u filu fora. Allora aghjustate è pruvate à mantene e pilche nantu à l'intemperii, pruvate à mantene a longu di u putere. Dopu stu prucessu ùn hè micca difficiule, pruveremu à caminari cù elli. Stu metudu è i musculus stà rinfurzà, è l'effettu di u massaggio furnisce.
  2. Intrinsenu i pilone, abbandunate u filu fora. Squeezing the muscles, mantene i pilò ad avelli, è pate un attache di carica nantu à u filu. Se ùn pudete micca affirmà e pilchettiche cù a carica, fate l'ogettu più ligne. A lotu di u tempu questu metudu ùn si pò piglià, pudete di furmà ancu quandu u cuddà à una scatula. Alcune di e cose alcune rese di mantene, cusì, a cundutta in 3 kg quarchi minutu.
  3. In a position o ghjente o ghjente, apre u bòdi, allughjà u filu fora. Fughjemu, fendu una spedizione. Imbercà, seguitavamu à fà tentatori à scumpressà u sicondu, ma à u stessu tempu ùn aiutanu micca, ma vicinu Ùn avemu resu usatu i musculi di a vaġina.

L'effittiva di a furmazione dipende da u materiale da quale hè fattu a bola, in u so pesu. Da i buchi sò più grossi è dispunibuli, perchè u risultatu da a furmazione serà più grande. Cumu l'anu dettu, nisun vi permette di voi cun i vostri modi di furmazione, solu ricordate chì e mantene i vostri muskoli stritti ùn hè micca u megliu modu. Hè assai efficau seranu l'alternazione di a tensione è di u rilassamentu, postu chì l'esercitu di i musculi si trova pricisamenti durante u restu dopu una carica. Hè megliu aghjustà i musculi ogni ghjornu, in particulari a prima volta chì avete principiatu à rinfurzà.