Principiu di operazione di i multivaghjetti

Multivariate mudernu - un apparatu di cocevule multifunziali cù a capacità di prugrammà u prucessu di coccia. Hè sicuru di dicu chì stu strumentu hè stata inventata in l'Asia. Dopu tuttu, in fattu un multivariate hè un arnese di rossu avanzatu, è u so primu modellu hè apparevutu in Giappone. In questu materiale, cunsiderà u principiu di u multivariate è u so "stuffing" internu. Esperemu chì questu articulu serà interessanti per voi, è avete imparu assai nantu à u multivariate.

Prima Description

Per fà più faciule per capiscenu u principiu di u multivariarcale, avemu primu smaravassi cu quali dittivi si cunsiste.

U corpu di u dispusitivu pò esse in plàsticu tutale o cuntene parechje di l'alimentariu d'altru assicuratu in l'alimentariu Dintra u corpu hè un pappagallo (cotti), in u quale, in fattu, è preparanu l'alimentariu. In solitu ha un repertoriu sputinu non-stick. Pò esse ceramica o Teflon. Cumpressà hè necessariu per ùn avè micca bisognu di trasfurmà u pianu durante a cucina. A parte più impurtante di u multivariate hè a tappa hermètica. In certe volte vigurite di sicurezza chì aiutanu à sullofarì a pressione eccessiva in u pruduttu. U principiu di calà l'alimentu in u multivitabile hè assai simplice: sottu u fondu di u tazzulaghju un stufa electricu hè installatu, chì a calde a bona parte. U cuntrollu intelligenti di l'elementu di caldera permette di mette a temperatura di a tazza da 40 à 180 gradi. Sottu sottu u fondu di a tazza hè un altru elementu chjave di u dispusitivu - un sensor sensoru di temperatura. Con ellu, a unità di cuntrollu multivariate riceve infurmazione nantu à a tampiratura in u tazza. U multivanjanu hè capacitu per l'aiutu di a temperatura regulare indipindente s'ellu si mette sottu à u sopra à u livellu necessariu da u modulu di coccia selezziunata per l'utilizatore.

Cucina

Cù l'aiutu di i multivarabelli pudete puru cocilu quasi ogni platicu: frittu, manghjatu è ancu smoked!

U principiu di fà cume à l'alimentariu, cum'è sopopi o cinerea, in un multivarete hè assai simplice. Tutti i prudutti necessarii sò stati dispunibule nantu à a tazzuletta, u prugrammu adattatu à u pianu hè sceltu, è a ghjucazione di u usu si finisce.

Per capiscinu, cù questu princiciu u travagliu multiservari allora u focu, hè abbastanza per vede in un furnu. A pasta chì si trova intra a catena hè sparata da avà da TEN, è l'aire caliente hè furnitu da quì sopra. Comu pudete vede, u principiu di cucina hè a listessa chì in u fornu, solu chì u "fornu" di l'arburatura di pressa hè assai più chjuve.

Avà fighjenu u principiu di u dispusitivu multivaru quandu ci hè necessariu di frittura in questu. À u fondu di u tazzuletta, un oliu pocu hè spartu, a temperatura puntuale hè stata, è pudete cumincià a freccia. Comu necessariu, i prudutti sò coperculati cun una tapa in u listessu modu cum'è quandu si fritte in una padedda cungiunata. Certi mudelli di multivariità anu una grilla spiciale per frittura di frittu. In questu casu, più oliu hè spesu in a tazza, è u prucessu di fruttu stà senza cambiatu.

Prudenti di operazione di i multivaghjetti cù a funzione di fumatori permette causanu assai sbalordimentu trà l'utilizatori chì ùn anu micca scupertu articuli simili. Per fume in u multivariate, un pocu serratura di fruttevuli hè chjesa in u compartmentu particulari di u dispusitivu. Allora ti smurzà lentamente, u fumu entra in a tazza di cucina, in quandu in quelli tempi ci sò e manciari. Sicondu u modellu di fumatori selezziunatu, l'aquaticu pò appruduà l'alimentu o esse apagato.

Speremu chì in questu materiale pudemu risponde i vostri dumanzii nantu à u principiu di l'operazione multivariate sottu regimi di scatuli di coccia. Cumu pudete vede, cù u so aiutu, pudete puru cocilu literalmenti ogni platu, per questa ci hè solu bisognu di sceglie un mudellu cù una gran varietà di funzioni.