Chì ci sò e vitamini in melone?

Un altru pruduttu maravigliu chì aggradiscevi in ​​l'estiu hè u melone . Sta cultura di meloni afecta u nostru corpu solu nantu à u partitu pusitivu. Veju ciò chì i vitamini sò in u melone.

    Vitamini

  1. In a pasta di melone hè una gran quantità di vitamina B9, chì hè ancu chjamatu àvulu foliu. Grazie à sta vitamina mellora l'hemopoesi è reducesu a quantità di colesterol in u corpu. L'statu psicologicu è l'umore anu migliatu significativamente. A vitamina B9 deve esse cunsumata da e donne incinta per u so fetu per sviluppà bè.
  2. U melone cuntene a vitamina C, i latte pusitivi chì sò cunnisciutu à ogni persona. L'unicu sustegnu hè chì ùn s'acumule in u corpu, chì significa chì avete bisognu di rinforà a so cantità constantemente.
  3. A vitamina PP prumove l'absorzione più veloce di vitamina C in u corpu.
  4. Nta u pruduttu u ziferanu hè una vitamina A , chì hè chjamata beta-carotene. Questa vitamina hè simplicemente necessaria in a prevenzioni di e malatie ocular, è dinò aiuta à digià i grasi utli è carbuidrati. Hè ancu influenzia positiva in u scheletru, denti, capelli, pelle è mucosa. Inoltre, beta-carotene hè una solu bisogna in a lotta contru i malatii infizziosi.

Trace Elements

Tutte queste vitamina in melone ponu stu pruduttu utili è populari, in particulari cun un gustu dolce è u gustu incredibile. U melon contene no solamente vitamine, ma ancu traccia elementi. In a pulp di sta cultura di melone hè:

Ciò chì vitamine sò cuntenuti in u melone, avemu capitu, avà avemu amparatu à cumu per manghjà à l'appruvazioni di tutte e proprietà utile.

  1. A ghjente cun diabetes ùn sò micca cunsigliatu per manghjà u melone in quantità grande.
  2. Comu megliu in a tarda.
  3. Hè megliu ùn cunnetta cù altre pruduttu è manghja per separà.
  4. Eat un melone cut à una volta per ùn solu ùn guarda micca u gustu dolce, ma ancu per uttene tutte i sustanzi utili.

Pensu chì hè oghji chjaru chì vitamine cuntenenu u melone è chì hè assai utile per tutti e persone. Cusì, in l'istati, assicuratevi di manghja à sia bona è bella per tuttu l'annu.