U rolu di u babbu in a famiglia

Sfortunatamente, oghje una famiglia senza u patri ùn hè pocu cumuna. Ma hè questu un prublema per e donne moderni: avaremu u cavallu è fracete u zitellu à a razza, è daremu à u zitellu senza smintiri di a sedia di u capimachja, è avemu criatu un figghiu priziosu, senza scurdà di mantene i nostri subordinati in e mani gloved. Hè onuri, oggi e donne sò capaci di parechje prugetti, ma questu ùn significa micca chì ùn ci hè micca diffarenza frà una famiglia senza pare è una famiglia completa. Per capiscia i sferenze, avete bisognu di capì ciò chì u rolu di u babbu in a famiglia hè quella tasteri sò attribuiti per ellu, perchè a società moderna ùn esi più bisognu di un omu per esse un sustituto è per esse u restu di u prublema nantu à a donna.

Role di u patri in a famiglia moderna

U prublema di rilazioni trà i paisani è di i zitelli in a famiglia hà sempre stata, è nimu per andà da ellu, e diverse generazioni sò sempre avè diverse visioni nantu à situazione di vita. Ma si i prublemi di primu prublemi à a massa influenza di u babbu è à i zitelli, a so parolla era decisiva in quasi ogni problema, ma oghje ùn ci hè una pèrdita di l'autorità di u babbu in a famiglia. Ci hè questu per parechje motivi, u principali di quale hè l'emancipazioni di a donna. Dopu à quessa, u mudellu patriarcalicu di a famiglia fù distrutta, è a nova ùn era ancu u tempu di forma.

Ora l'omi pensanu chì ùn sò micca bisognu di piglià a responsabilità à a famiglia - a felicità dopu à tuttu, è ùn hè micca un affari masculinu cun un cingulu vicinu à u zitellu à pusà. I parechji di e famìglie sò più di più à u travagliu, è quandu vi turnanu in casa ùn anu micca impurtentatu, in particulari un zitellu cù i so dubbii stupidi. In u risultatu, i zitelli sperienze a mancanza di influenza maschili, chì a scola ùn pò micca cumpagnia, troppu, a maiò parte di e donne facultanu. Se u zitellu ùn vedi u so babbu, ùn anu micca una cunnessione emotiva, ùn hè micca sensu di rispettu per l'anzianu. È quandu u zitellu criscinu, u so babbu cumencia à verificate veramente chì a so parolla significa pocu à u zitellu, perchè i figlioli corse cù i so prublemi è incantevule à a mamma.

Ma questu struitu à l'educazione dà l'altru di parechje altri prublemi: i zitelli ùn sanu micca cumu si face un omu, ùn anu micca un mudellu di modu di cumpurtamentu. D 'avè ottinenu ghjovani infettori è egoistici, è e zitelli inespizienti iniziali in a so vita persunale - ùn espere micca (è quasi ùn spiecanu micca, a maiò parte di spessu ùn anu micca) senza sustegnu di u sessu oppostu è piglià una cundanna exorbitante per urganizà a so vita, sullofonu i figlioli è cusì. Hè per quessa, hè impurtante ùn solu per crià i zitelli in una famiglia sia, ma ancu per ùn reducirà u rolu di u babbu per guadagnà soldi. Se parlemu di l'ugualità, u cuntributu à u benessivu di a famiglia (duie materiale è spirituali) di i dui parenti sò allora equivalenti.

Da a mamma, i figlioli ricevenu i primi lezziò di amuri, cuntribuisce à u sviluppu di e qualità cum'è sensibilità è aduranza à e persone, l'abilità di apprezzà l'affettu è dà à l'altri. A mamma pruvà i zitelli cura è l'umanità. Da u babbu, i zitelli riceve u pudere, a capacità di difenda u so puntu di vista, di cummattiri è vincite. U babbu tutta cura è resistenza à i prublemi di vita. È ùn importa micca quandu amassi u babbu è a mamma brava, se ci hè un solu parente, u zitellu riceve sempre educazione unilaterale. Un prugramu sanu pò esse formatu solu sottu a influenza di u babbu è a mamma.

Una nova famiglia di u mo babbu

E se si u patri quitò a famiglia, pruvate di turnà à un nest con amici cù tutte e so putenza, scantannusi chì u zitellu ricecinu a furmazione inferjuri? Pruvate di ritornu, per suprattuttu, pudete, ma vale di ricurdà chì questu ùn hè micca sempre conduce à i risultati desiderate. Spessu, tali "ritornate" perltanu perdurà interessu in a vita di a famiglia è a criazione di i zitelli, è chì dopu à l'omu in a casa ùn hè micca "per u mobili" necessariu. Per quessa, hè spessu megliu à parte cun un accordu amichevule, specifichi di sta parte di a participazione di u babbu in a vita di u so zitellu, deve videmu, cumunicà è passanu tempu tempu.

Ma ùn piglia assai u rolu di u biològicu babbu, cum'è a saviezza di u folklettu, u papa ùn hè micca quellu chì hà cuncipitu, ma quellu chì hà sughjatu. Un omu ùn deve esse un mentor senior per un zitellu, appughjatu (materiale, fisicu è emotivo), tuttu questu pò esse fattu da u patri aduttivu. Per quessa, se u papatu nativu di u papatu ùn vole micca participà in a so vita, ùn hè micca da esse insistente, ma ancu nunda di bè chì vene da ellu. Hè un padrastu amante chì un padre indifferenti.