Sagnante durante u gravidenza

U terminu "hemorrhagie obstettrice" riferisce à disordini in quale l'allungamentu di u sangue da u sistema riproducivu si trova durante a gravidenza attuale o in u prublema di partenza. Stu tipu di fenomenu hè longu u causa di a morte. Cù u sviluppu di a medicina, u numaru di cumponente cumplicature hà dimustratu forti, ma ùn si pò micca esse rifiutu da oggi.

Chì pruvà u sangue in a prima parte di u gravidenza?

Sicondu datu statìstichi, i ragiunamenti più frequenti di u sviluppu di stu tipu di viulenza in corta spressione sò:

Cusì, cù l'abortu spontaniu, u diagnosticu di u disordine hè basatu nantu à a prisenza di u sindromu di u sintimu è sintomi di l'emorra, è in a gravità di i sintomi patologichi è di i mudelli strutturali in u collu uterinu.

Un cacciadore di u ventu hè carattarizatu da a trasfurmazioni di i vilò coriusi in un tipu di formazioni groinlike. Per via di u risultatu, i villi sò inveci di vesiculi, chì cuntenenu un gran numaru d'estrogeni intra elli. A maiò spessu, sta maladie sviluppa in e donne chì anu avutu una anamnea di infjammazione di i genitori, una violazione di a funzione hormonal di i ovari.

A pregnancy na nasale, in quale si sviluppa assai saldamentu, hè carattarizatu da una violazione di a localisazione di l'ovu fetu, chì hè implanta in l'endometriu in a regione di u collu. In quessi casi, com'è regula, u prucessu gestaciu hè interrotta annantu à u so propiu per 12 settimane. A menudo, una tale violazione si faci in e donne chì anu una storia di obstetrizia obstetrica: prucessi infjammatori di u sistema riproduttivu, malatie cervica, disturbazione di u ciclu menstruali. Impurtante in questu casu hè a mobilità aumentata di l'uvettu fetale, chì, a diferenza di a norma, hè nutata in u so segmentu più bassu.

Patologii di u cervicu hè spessu prumuttu à u sangramentu durante a gravidanza. U più frequenti di queste sò pòpuli di u cervicu. À un picculu tempu, una maladie hè tratta da cirurgica, senza scraping di a cavità uterina. U trattamentu hè diretta à l'hemostatica (stopping bleeding) è mantenendu u gravidenza.

Chì ci sò e cose di i scarsi ombretti in a fini di a gravidenza?

Quelli chì, in u primu locu, ci vole à nomi:

A presentazione di a placenta ùn hè micca oghje hè di circa 0.5% di tutti i nascita. Hè u solitu à distinguish entre dui formi di una tale violazione: cumpletu è incomplete. In u primu casu, hè casi impossible di mantene a gravidanza.

Pruduttimentu premature di a placenta, com'è regula, sviluppeghja digià à u prucessu di nuvità. À u listessu tempu, una donna hà esperimenti u dolore pélvica, chì ùn hè micca cunnessu cù peleii, apparenti i coaggiu di sangu. A causa di u sviluppu di u pene è spessu stimulazione eccessiva di u prublema di rimesa.

U sanguinu siveru durante u gravidenza attuale pò esse pruvucatu da a rupture of the organ genital - l'utru. Sviluppeghja in a presenza di una cicculata in l'urganu stessu, chì hè furmatu dopu a cesarean section. Per quessa, a distribuzione à 2 è e partenza sussegwenti dopu a cesareanea hè stata sola da questu modu.

Cumu ùn sguassà i purgà durante u gravidenza?

L'apparizione di sangue durante u purtatura di u zitellu sia u raggiuni di cuntattà u duttore. In a clinica, una donna hè furnita da:

Prima di tuttu, i medichi attentativi di stabiliscerà è eliminate a custa chì anu purtatu à i sangramentu. À u stessu tempu, a terapia basta à aduprà u purgamentu (l'intruduzioni di l'inhibitori di fibrinolisi), battendu a perdita di sangue (l'intruduzioni di e solu suluzioni à u coluali di u regulamentu di a prissioni).