Perchè u canella piace?

Ùn pudete avà l'apparechju stranu di u to ghjuru, chì si palesa in parechji forme. A frebba pudete sèntenu un chute not very pleasant, chicoso e creepy. Ogni ospitu hà bisognu à u so sonu.

Causes di cansa aube

Fighjemu u cumpurtamentu di u so cumpagnu di quattru ghjurnati e capisce perchè u cani piace. Stu cumpurtamentu di u ghjacaru pò esse cunsideratu da un puntu psicologicu di vista, perchè i cani sò ancu a so propria psique. Fighjendu i fratelli, u nostru zientu scientistu-veterinariu Leon Fredley Whitney prova chì i cani sò crescitivi di u suciale è ùn ponu stà senza a cumunicazione, anu irritatu per diverse razze è pò esse ghjurati. Inoltri, a vostra petite percive l'infurmazioni radichi à a listessa freccia cum'è una persona, perchè pò esse moltu o vici, "caressa" l'audizione di ogni sonu o musica.

Ci sò i moti siguenti di iri u canulinu:

  1. Tristeza - U ghjocu pò esce anullà per a to manca. Per esempiu, un cani alloghju in casa sola, finu à u ritornu di u travagliu o da un viaghju.
  2. I media di cumunicazione sò i ghjacari, cum'è e persone anu a so lingua. I pericorsi, dunque, dùnanu signali simboli nantu à a so situazione, cum'è i so antenati - l'ouli;
  3. E causi fisiulogichi, cum'è a malatia di cane. U cane brumari è averna, in ogni modu pussibuli "insinuà" in a campagna à u vetu.
  4. A felicità. Ùn vi maravigliate, perchè u cane hè ancu assai cattivu receptivu. Hà esse felice, vedi u so maestru à a porta è à u listessu tempu, u cane si pulisci à a musica chì hà piace, è in u stessu tempu sperienza emozioni pusitivi.
  5. U cani piacia à a luna. A cuntrariu di e persone, i cani ùn ponu distingue u culori, è tutti vanu in biancu è biancu. Quandu a luna piena hè ghjunta, u cane, pensendu chì hè u soli, ùn pò esse s'ammurda, perchè ci arraggià è ugliu di a notte.
  6. Misticisimu. A gente dice chì un ghjovanu hè un passageru di morte o un focu: se un cane faite in terra, per esse in a famiglia di una persona fallecida, se ellanu à u celu, ùn hè micca pussutu scapparà u focu. Anchi i scientifichi riferenu à u fattu chì u ghjinu pò sempre predice a morte, perchè anu un sensu d'olfattu assai sviluppatu, è pocu di prima di a morte in u corpu umanu a dimarchja, a causa di quellu chì l'arricumma pò esse pigliatu solu da un cane, è per interrompdu oculare a terra.

Cumu siammu un cane per aiuallu in casa?

Allora truvamu tanti raghji di ravanti per u so cane, è avà hè interessatu à a question: chì faraghju sì u ghjovanu aiu comu cugliunià, è cumu si sfuci in casa. In questu casu, truverete a causa individuali di chiancinu u vostru ghjacaru, perchè cumu avà accunsentitu micca micca tantu.

Se u vostru ghjugliu ùn vole micca di stà in casa stessu, avete bisognu di abituallu à questu. Per fà questu, deve fà marchjà duranti un pocu tempu, dà u ghjinuu per capiscenu chì vi cunzultevuli torna. Ogni annu avete bisognu di cresce u intervalu trà i vostri cura è l'arrivu, u ghjinuu s'appriglia, è ùn vulete micca.

In u casu di a malatia di u vostru amicu, dà a medicina è cura cù ella.

Spessu u ghjovanu interessa di attruverà l'attinzioni di u so patronu è si pulisce assai, ma ùn avete micca attentatu à a so pruvucazione, sèntelu d'ignurallu, anche scandali ùn valenu, perchè hè ancu una manifestazioni di a vostra attenzione, u ghjinu entende chì hà guadagnatu sta lotta, è hà fughjutu i splendore.

Comu avemu digià ditiu, u ghjinuu hè suscettibile à l'ambientu, perchè s'ellu ci hè avellu cù u nostru sonu stranicu, deve esse distractatu, ghjucanu cun ellu o vultate nantu à un canali tranquillu nantu à a TV.

U cane hè una criatura sensitiva è per falla felice, vi cumunicà cun più spessu, è forsi ùn avete micca di ricursu à i nostri cunsiglii.