Alta scandale in donne

In a mancanza di i sangramentu menstruali una donna pò avè altru veru, chì diferenemu in u culore, a coherenza è l'oliu. Nurmalmentu, cum'è una regula, ùn anu micca un odore aghju, sò senza u incorruble è ùn ne per nisun disguinziu. Se pudete osservà a libellula di cursa in donna culore verduzza senza un fiertà, questu quì pò esse un signu di malatia ginekoloica, chì pò esse diagnosticita da u ginecologu trattatu. Ùn aghjustate micca a visita à un spécialiste per evitari u trascuratori di a malatia, chì hè carcu di cumpurenzi serii.

Perchè e donne anu un'utilità veramente alta da a vagina dopu à a menstruazione?

Sì i secrezii sò accumpagnati da un odore forte, quì si indica a diffusion di bacteria periculosa in u corpu femminili. Avete bisognu à attenzioni à u culore di e selezione chì esiste. Sì una donna hà prunezze è una vertu verduzza cù un arzu agrìbule, quì pudete indicà e malatie ginekoloe com'è l'infezzione bacteriana in a vagina ( gardnerellez ), a inflammazione di l'ovari (aknee adnexitis), i tubi fallopi (salpingitis aguda).

U culore di culore veru hè quellu chì cuntene un gran numaru di leucociti.

Ecultazioni Leani cù tingda verdura si pò ancu esse nutati se a donna hà l'erozza cervica. E si avianu un arricummu "fishy", hè cusì un signu di disbiosi vaginali.

I secrezii abundanti di culore verdu, indicate a gravità di u prucessu d'infezzione. Se a vittura scunce si cunghje cù u molu è intende dopu à l'attu di difecazione, in questu casu si parranu di cerviculite purulente.

Inoltre, una donna pò avè una vertzione verduzza si ha trasmessi di malatie (gonorrea, trichomoniasis).

In certi casi, sicondu a gravità di a malatia, in più di l'excrétion cun un tinte verde, una donna pò esse notata:

Cumu trattamentu l'acqua di u vinu?

Perchè l'alta ridenza hè cunsiderata cum'è a norma, a presenza di una sannula verduve indica un prucessu inflamatoriu chì si trova in genitale femminile, è dumandassi l'interventu mediu immediata per stabilisce un diagnosi preciso è a selezzione di un trattamentu integrale per l'eliminazione di a causa chì hà causatu a vertzione verde.

Hè impurtante per una donna chì mantene a purezza di i genitori è a sequenza in u perineu, perchè u cuntattu excesivo cù ropa stretta ponu innecessariamente irritate i genitali esterni. In u risultatu di tali effettu mekanicu, aghjunta di altri malati bacteriale hè ancu pussibule.

Hè impurtante chì ricordu chì per u piriudu di diagnostichi precisa è trattamentu, hè necessariu escludila rilazioni sessuale cù un cumpagnu finu à a ripertazione sħiħa.

A prisenza di i secretionsi virdi ponu distrughjini a microflora nurmale di a vaġina, per quellu chì in u futuru una donna pò averebbi difficiulmente à cuncepimentu è di u zitellu.

Ùn hè cunsigliatu per involucre à l'auturechju, perchè pò dà u corpu femminili è a malatia nn'hà intrutu in forma crunna. U trattamentu più preziosu di trattamentu di e malatie ginekulogichi, accumpagnati da a prisenza di purtata verdi, sò: vaginorm, nimorazole, tinidazole, metronidazole, ornidazole, clindamycin, diflucane, flucostat.

Qualchì alta, sopramente senza culoru è senza smarare, hè cunsideratu patologicu, chì eserciteghja una donna per andà à un ghjinògliu per un diagnosi preciso è trattamentu. Questu hà salvatu a salute di a donna è a funzione rivoluttiva, in particulare.