Ciò chì ponu purtate nantu à u trenu?

Da u tempu à u tempu, ogni persona hà da fà distanzi longu o micca cusì passi di trenu. A cunsulazione di u vostru viaghju hà largamente depende di quantu sà è pruduttu in selezzione di ropa per un viaghju nantu à u trenu.

Roberta per u trenu

Prima di tuttu, si deve cura di i scarpi còmodi. Da u puntu di vista di praticità è di comodità, a preferenza si deve esse dati à sportivi o scarpi (sandali o sandali - nantu à una tempiada) nantu à u taccu. Sapere di tacchi o stilettosi altri in questu casu serà inganatu, è inconvientu. Inoltre, ùn hè micca sfinutu per avè un paru di calzari reemplacitati, in quale pudete caminari nantu à u carru. In particulare cuncirnanu viaghji in u tempu di l'invernu, quandu hè stata in calza in tutti i pezzi di tuttu u viaghju ùn hè micca assai còdianu.

Comu vistimenti, pudete cunsiglià un palmu sportiu o ghjuvellu (jeans, è in i shorts d'istati sò adattati) in cunmbionu cù a cima, cammisa, cammisa o ghjuvatu (staggiunatu). Quelli chì, per qualchì propiu, ùn anu micca vistutu pantaloni, pudete cunsiglià un vistitu (libru o algodonu secondu a staghjoni). À u listessu tempu, u vestitu fattu da materie persunale di i culori non primari hè preferibile, postu chì durante un longu viaghju hà da ancu di dorme nantu à u trenu.

Se necessariu, per viaghjà in a staghjunali, in veranu in particulari, a quistione di ciò chì si mette nantu à u trenu hè più impurtante chì mai. Questu hè dovutu, sopratuttu, à l'aciculadori mannari, e spessu cù a so assenza. In quessi casi, mutanni cù una cammisa ligera, cima o T-shirt da tessuti naturali cù una hygroscopicità alta (u lodi, biancu) saranu insubituìbbili. Oltremu, pudete recommande un vestitu vistitu (ma micca una casa!) O un sundress di i stessi materiali. In questu casu, si andate in vacanze à u mare, cusì affari pò mangre dopu è cum'è ogni ghjornu.

Viaghjà cun comodità!