U Lavu Lago Argentino


A pruvincia argentina di Santa Cruz hè cunnisciuta per i so numerosi reservorii. U più famoso trà elli hè u Lago Lago Argentino. A tribù indiana teeuelche chjamava u spedore di u lago Kelt.

Valletta di icebergs

U reservoir fù apertu in u 1873 da l'Ammiragliu Valentin Feilberg, chì hà investigatu u so area di l'acqua. Stu lagu d'acqua fresca hè interessante perchè i so bachi sò bluccati da u tempu à tempu da Perito Moreno, un glaciale giant . Per questa raghjone, l'iceberg hè spessu sottu iceberg di tagliu diversu. Da u Lavu Argentino hà rivolversi u fiumu Santa Cruz, chì u so situanu cù l'Oceanu Atlanticu.

U reservoir ùn hè micca solu u lavu più deepwater di l' Argentina , ma ancu u più prufonda in u cuntinenti. U volumetru tutale di e surgenti sò più di 200 millioni cubic meters. A prufundità massima alcuni 500 m. Lu Lacu Argentinu si trova à una altitudine di 187 m di livellu di u mari.

Attrazioni turistica

A spiaggia sud di u Lavu Argentino hè adornatu cù a cità turistica di El Calafate . Ogni annu una multitùdine di turisti vènenu quì par imparà paisaghji immateriale di u lavu è glacier, è anch'elli piscianu

.

Cumu ghjunghje?

Hè a più piacevule per viaghjà à Argentino in caru o taxi, postu chì u trasportu publicu hè pocu raru quì.