Legumi per a perdita di pisu

Quelli chì anu preoccuvatu di u prublema di l'overma di pisu è di pugnale di a so armunia, sapanu perfettamenti bè chì ùn ci hè nunda di megliu, più utili è efficau per a pèrdita di pisu ca veli. Puderanu esse cunsatte in ogni quantità, in ogni forma, ma per u caldu cuntenutu calanicu è a digestibilità sèmplice, ùn risicate micca per acquistà libaru extra, ma per contru, utilizendu qualchi tipu di verdura, sguassate di u surplus.

L'usu di ligumi, per via di a fibra dietetica chì cuntene à elle, furtificeghja a funzione di u funziunamentu di l'intestinu, è vulemu parrari di u più utili per a perdita di verdura di pisci è u so effettu in u corpu umanu.

Lista di vittite per perdita di pesce

Ci hè quì sottu unepochi di veìculi calori, l'usu chì cuntribuisci à a perdita di pesu:

  1. Spinach . Questu grezzo hè a più rica fonte di vitamini utili, cobre, calcium iron, ma cuntene solu 22 kcal per 100 g. Per quessa, se vulete pèrdite pisu, po manghjanu l'espinaca in forma prima o coccia ogni ghjornu, è ùn micca micca solu perde u pesu, ma ancu di migliurà u travagliu di u core, furtificheghja i navi è rallentaghju u prucessu di l'anzianu di u corpu.
  2. A col è una excelentesa fonte di cellulosa, si cumplittamenti perfetta u stomacu è silenziu di u famu, mentre chì cuntene solu 25 kcal per 100 g. A cola favurizeghja a secrezione di a bile, stimula u pancreas è a normaliza a microflora intestinali. Hè ricunnumintatu aduprà per e persone chì sò predisposti à a pienezza è guidanu un stilmentu sedentariu.
  3. L'apière hè un altru mischju di verdura, chì hè cunsigliata per esse inclusa in a vostra dieta di u ghjornu, è micca solu per u caldu cuntenutu calanicu (12 kcal per 100 g), ma ancu per u cuntenutu di a vitamina A, C, calcium, fosforu è potasio. L'apiusa limpi l'stomacu è aiuta à scorri di e sustanzi sustanziali.
  4. Tomate - questi frutti tinti sò utuli ùn solu per perdiri u pesu, ma dinò per mantenimentu di salute. Hè statu statu assai pruvatu chì u licopenu cuntenutu in elli impida u sviluppu di u cancer. Inoltre, i pumati, anche si cuntene solamente 20 kcal per 100 g, saturanu perfettamenti è nutriscimentu u corpu, grazi à l'altu cuntenutu di fibbra, vitamine è elementi traccia.
  5. Pumpkin hè una verdura utili è nutritiva chì pò esse cunsumata prima è coccia, è cocca assai platti diffirenti. A zucca è assai nutritiva, anchi si troppu cuntenutu di u zuccheru è u colesterulu è u valore calcu di u 21 kcal per 100 g. Ci hè potassiu, vitamini C, B1 è B2, fosforu, magnesiu è assai altri nutrienti.
  6. Cipolla - stimula a secrezione di u zucchero digestivu, è hè un antisetticu solu. Contene i phytoncides, chì sò famusi per i so pruprietà antimicrubbià è ponu purtà à cummattiri cù microbelli pututi è patogeni. À u listessu tempu, u cuntenutu di caloria di cipudiu sò solu 38 kcal per 100 g.
  7. U ciuvinu sò una di e megliu verdura per a perdita di pisu, postu chì sò 95% d'acqua, chì face i megliu diureticu. U cuntenutu caluricu hè chjucu - 15 kcal per 100 g. À u listessu tempu cuntenenu fòsforu è calciu, è stimulà a creazione capidurale. U cogni sò vale di valurizà ch'elli ponu neutralizà i composti acidi in u corpu.
Ci vole avà u vede più utili per a perdita di pisu, ma questu ùn vole micca chì u restu ùn meriteghja micca nantu à a tavula. L'idea principale hè chì qualsiasi vegetali chì perdite pezzu per ellu stessu, u principale hè di manghjalli è regularmente, in quantità grossa, perchè u percentualità di verdura in a vostra dieta hè almenu u 50% è ùn fate micca sospettata nantu à e sti cosi, ma fate a so menu variata. U stufa è i vegetarii crui sò ugualmente adattati per a perdita di pisu, perchè vi pudete appruntate una varietà di platti da elli ancu ogni ghjornu è perdendu pisu cum'è manghjatu.