A vergogna è a disgracia! 10 stati, chì sò toccu da i posti intimi per a felicità

In ogni cità, sò parechji monumenti chì sò populari cun turisti. Alcune cà u gustu di toccu qualchi statue, in particulari pà i posti gustosi.

Ancu di i pratichi muderni, ci hè un gran numaru di supersticiones, per esempiu, si pensa chì si toccu una statua chì porta a bona furtuna è fate un desideriu, da esse certamenti diventà una realità. Visualmente hè assai faciule per determinà quella parte di u munumentu si deve toccu. Allora, spiciarmenti pupulari, pocu sensu è intimi.

1. New York - Toru d'attachete

Unu di l'ospiti famosi di a metropole pupulari, chì pisanu 3,2 tunnellati, hè prisentatu in forma di un toru anzi. Ci hè un signu chì, si pat patru di testiculi di questu animali di bronzu, in ogni casu ci seranu furtuna. Una rifarenza chjaru: a vanda statua hè un simbulu di a forza è a prusperità di l'America.

2. Budapest - András Hadiq

In una culletta sopra à Budapest, ci hè una statua di u famusu hussar in Unga, chì si trova nantu à un cavallu. Cum'è u toru in New York più frequentanu stu testicu hè sensatu da i testiculate, chì si sò stallati in questa cumpusizioni cù a so brilliance. Amuri a stu vittiru tutti i studienti di a Università Tècnica, chì crede chì toccu l'estatua portanu a bona furtuna. Hè interessante chì l'autori di a cità emittianu un settore di normi etichi per a prutezzione di i monumenti.

3. Dublin - Molly Malone

In a capitale di l'Irlanda ci hè una statua di u caratteru principale di a canzunedda populari, chì era una prostituta o una vendezza di pisci. Ùn importa micca à tutti, perchè ellu attrae i turisti in questa fita hè un appareffiu bare pettu. Hè cresce chì toccu sta parte di u corpu certamenti avarà bè bona furtuna.

4. Corea del Sud - pene parco

Ùn pò micca maravigliate stu locu stranu in a cità di Samchok, chì hè populari cun turisti. Quandu qualchissia torna rossu quandu vedanu una quantità d'omi in parechji funziunamentu, ma a maiò parte di i visitori aghjustate à fate pussibulità cume vicinu à sti stati.

5. New York - a statue d'Adam

Strammi stati d'Adamu è Eva sò in u primu pianu di u Shopping Center populari à Columbus. Hè nutate chì e persone si ponu attraversu micca da u grandezzu enormu (altu 3.7 m) di u primu omu, ma da i so genitori, chì piaci à fugliate i turisti è fà cum'è questu.

6. Tennessee - Dolly Parton

L'estatua di u famusu cantante di paese in Amèrica hè in davanti à l'edizzioni di a tribunale di u postu di u cuntrollu. Esternamente, l'estatua hè assai modesta: Dolly s'assetta nantu à una roccia è tocca a guitarra, è in una robba pechjata. Ùn chjù certu perchè, ma i turisti ti piace à mantine à u pettu sali da u cantante, ma ella ùn hè micca denudata. E persone crèdenu chì questu puderaghju tene in a so vita persunale.

7. Munich - Juliet

In u centru di Municia hè una statua di u caratteru principale di a famosa scena di Shakespeare. Trà i lucali è i turistici, a tradizione di pettilate fiori in i Ghjetsè hè cumuni, ma a persone ci vole à rubari à a furtuna di i so senu. Curiosamente, a statua identica era in Verona in Italia, ma pi causa di a popularità di i turisti fù scupartu, chì i frequenti toccani purtati à u danni.

8. Las Vegas - Crazy Girls

In a cità di i casinò assai assai di divertimenti è attraziu è unu di elli - u gruppu scurale "Mindful Girls". Ghjè una serie di donne chì sò stati cu li spaddi à a multitude d'especatori. Ogni turismu o cunsidarà di u so dognu di toccu l'appetizing sacerdòzii di sti donne. A strada, Crazy Girls hè un show eròticu chì pudete vede ora.

9. Cina - a mòglia di Yuya u Gran

In Wuhan hè una statua di a mòglia di u fundatore di a prima dinastia chinesa, chì sustene a so mòglia da a manu. In questa fita hè un oggettu chì attrae nantu à a maiò parte di tutti - un pettu senza nuddu. Curiosamente, i Cinese ùn ci piace micca u fattu chì a ghjente tocca l'una statua chì hà echipatu è discolorata. Per elli, questa hè una manifestazioni di discrive per a so cultura. Forsi, prestu serà issuatu un decretu per pruibbirte e persone di toccu l'estatua.

10. Parigi - Victor Noir

Un giurnalista puliticu cunnisciutu hè statu uccisu in u 1870 da u prìncipi Pierre Bonaparte. A so tomba è in u cimiteru di Pere Lachaise è ci hè una statua pocu cumuni chì u vitturi ghjacia vicinu in terra. A cosa principal hè u bagnu nantu à i so pantaloni, per quali i turisti anu da piglià i cura.