Overdose di vitamina E

A vitamina E hè un gruppu sanu di sustanzi tocopherole chì sò assai utili à u corpu umanu. U tocoferols sò antioxidanti, pruteggienu per prublemi oxidativu periculosi è per alloghju a ghjuventù. A vitamina E hà participatu in u metabolismu di grassu, di prutezione è di carbuidrati, facilite l'implantazione di u ovu fecundatu in u muru uterinu, mellora a funzione sessuale in l'omi, hà un effettu antiinflamatori è hè ancu rispunsabili da a funzione enzimatica di l'stomacu.

Hè pussibule di listinu ancora assai pruprietà utili di a vitamina E, ma a conclusione hè cusì ovvia - ùn ci hè bisognu più. Invece, cum'è Merlin hà dettu in a film nantu à u re King Arthur - "Questu hè u vostru u primu errore". U sbagliu si trova in u fattu chì ci sò assai cose sbagliati, è cun una overdose di vitamina E, ùn avemu micca più à i so qualità pusitivi.

Sintomi

U corpu di principiu di verificà un signu di una sobredosis di vitamina E in u regimen classicu di ipidemia. Prima, nausea, stomacu disturbatu, diarrea, dolori, flatulence, apatia. Pò esse e cose più seri.

Se tenete un eccessu di vitamina E, ci hè ancu un deficit de potassium, hè assai prubabilmente chì cuminciassi u prufume u sangru da u nasu.

Inoltre, duverà duppià in l'ochji, a chiarità è u focu di a visione si spalle, debili è stomacu parvenite. Se avvista, a vitamina E hà un effettu benefizièle nantu à a funzione sessuale. In ogni casu, u so eccessu cuntenenu per sempre u disertu sessuale. Inoltre, si avete diabetes , una dosa più numerosa di vitamina E cuddà a necessità di l'insuline da u corpu, chì significa chì avete bisognu particularmente attente à u nivellu di zuccheru.

Unu di i sintomi più serici di l'eccessu di vitamina E hè l'occurrence di trombophlebitis è tromboembolicesi sussunenti, è di colitis, hepatomegaliia, hemorragia retinale, fallimentu renale, sepsis e altre gravità gravimenti.

E ora, pudete pacà. Sicondu statistiche, supera a dosa di vitamina E da 10 à 20 volte ùn dà spiculi un sintomi privilegiùni di risicanti è hè statu spritatu, com'è l'ultimu risorse, da una disturbazione di u stomacu. Solu una rettatura longu è impurtante di u topezillulu pò purtà à i cunsiquenzi supra. Inoltre, per a cunsumazione di vitamina E da l'alimentazione, ùn puderete micca fà brusgià à una cardiotrava vitamina E a preditenza è l'apparizione di sintomi, ma una droga sintetica, sicuru, ùn hè micca difficiule per annacà un pezzu in tuttu.

Hè per quessa hè necessariu di dà preferenza à i risorsi naturali di u topezillulu, in chì ùn ci hè micca scassatu in natura.