U pezzu di pezzi fritto

Quante parechji ricetti originali ùn anu micca appare annu, quanti novi idee ùn esse micca purtati à e masse di l'anziani, è megliu i fundamenivi per a furmazione chì l'uvedu di uvedu di uvedentu ùn pò micca imaginate.

Perchè amu piace una pasta nantu à u levitu? Per a so facilità caracteristica è splendore, l'abilità di mantene a forma di u pruduttu è a so frescura, è dinò per u so aromaticu. Una volta, ci contu di tutti i diliziosi di pasta di levadina, pigliemu l'esempiu di e ricette pè tartufi fritte.

U feritu di u farfisu nantu à u kefiru per i pezzi fritti

U lecciante, oghje nantu à a basa di i prudutti di a robba, hè assai più densu è più grossu di quellu chì hè dispostu nantu à l'acqua, ma per l'amanti di una pasta viscosa è viscosa questu hè ancu u so propiu charm. Frà l'altri cose, sti pezzi mantene a so frescura per un perdu più largu.

Ingredients:

Preparazione

Mix kefir è crema agrumi cù l'altri è verificate chì i prudutti di lattichi ùn sò micca friddi, a so temperature deve esse ligeramente per encima di a temperatura di l'ambiente per chì u levitu ponu attivà è effettuà a massa finita. Vbeyte à a latta nantu à u lettu ule, fate in l'oliu è aghjunghje u zuccheru. Per separà, passanu un tamine la farina è combina cù u levitu. À u centru di a misura secca, fate una cellula è fate in questu kefir. Ammintazione per una pasta liscia di Kefir, cogliu è lasciate sottu un pappagallou umitu (per ùn stalla) per una ore, aspittendu una crescita in grandezza appressu duie volte.

A pasta appruvada pò esse spustate, tagliate un vetru di cilchenti è l'impiarà cù un omegliu favoritu, è pudete dividite in porzi in preziatu in un torniquet è tagliatu in modu di salsiccia. U riinzione per questa prova serà assicurata solu, hè moltu densu per ùn saldà ancu u succu di frutti freschi.

Ricetta per una pasta di levitu di levadurà per torta fritto

Hè difficiuli di crede chì a cucina di una pasta di levadulare pò piglià un minimu di tempu, perchè simu utilizati per quessa chì a levadura necessita un tempu per attivà è pruduttu boni di carbon di carbonu per fà chì a pasta po doppia. Ma avemu una ricetta uttena tutte e regule, in elli chì e corsi di furmazioni è a prufundazione ùn averanu micca più di a meza ora.

Ingredients:

Preparazione

Dice ancu u latti cálibule è anch'ellu ciù in u so levitu. Lassa u levitu per attivà durante uns 10 minuti. U passu chjappu in sta ricetta hè di utilizà un levitu (veloce d'alta veloce), a attività massima di quale hè assicurata in un minimu di tempu. Dopu à l'ultimi deci minuti, pour l'oliu in a sughjura di levadulamini è cumincià à ghjunghje a pasta, in porzioni, traspiennu a farina tamanta in u coddu. A pasta finita di a pasta, lasciate durante 15 minuti, è poi piglia a furmazione è torna l'impiccati.

Custedda di levitu di pezzi fritto

Ingredients:

Preparazione

A mezza acqua hè spargatu, è portanu u sicondu à fogghi. Calda l'acqua calda, pour u levitu in quì è viria in l'oliu. Pour à a farina di levitu di farina di levadulam è aghjunghje tuttu ciò chì pè piglià una pasta secca è molta, ora hè ura di creà a pasta cù l'acqua furiosa. Prima, stitchate tuttu cù una cuchja, perchè ùn micca abbrucià, è purga a pasta cù e mani è formulate in un com. Divide a pasta in forzi equitivi, rotolate è impiegalla cun qualchì riposu à u gustu.