U primu e segundu sistema di signalazioni

Certi pitturi ùn pensanu micca chì i prublemi in u so core, quandu, per esempiu, sèntenu a parola "limone" è automaticamente per una frazzione di un secondu rapprisentanu i so qualità gustativi, l'apparenza, etc. In attu, per a cunnessione di u sistema nervoso superiore cum'è umanu è animali, cù u mondu circundante, u sistema di signale risponde.

U primu è u sicondu sistema di signalazioni sò a so essenza

U primu sistema di signalazioni esisti in a struttura di l'omu è l'animali. U secondu - solu in l'omu. Questu hè dovutu à u fattu chì ogni persona hè capaci di formà, invechje di e circustanza, una certa impresa. Per esempiu, qualsiasi parolla parlata pò causà una stampa in a memoria umana (u sicondu sistema di signal). E a prisenza di u primu sistema di signale si parla per ellu stessu, se ci hè salivazione cresce.

Ccà cunziddiranu in più dittori tutti di i sistemi di signalazioni:
  1. Allora, u primu sistema di signalà aiuta à una persona per percive l'ambienti. Cumunu di un animali è una persona hè a capacità d'analisi e sintetizà certi signali, fenomeni da l'ambiente esternu, l'uggetti chì custituiscinu stu sistema. U primu sistema di signalazioni di un esse umanu, un animali, hè un cumplicatu di certi rifuggiini in risposta à un irritante (sonu, ligere, etc.). Hè fattu cù l'aiutu di i riversu speciale, chì cunverta i signali di a realtà in una certa imaghjini. Analizzaturi di stu primu sistema di signal hè l'organi sensitivi. Cù l'aiutu, l'excitazioni sò trasmessi à l'emisferenzi di u cori.
  2. U sicondu sistema di signalatu hà datu un novu principiu à u sviluppu di u culu umanu. Cù l'aiutu di sta tipu di l'omu hè capacitu per pensà cun l'aiutu di cuncetti astratti o d'imagine. U sistema di signal hè a basa per a furmazione di u pensamentu verbalisticu è di i sapè à u mondu chì ci sò.

Semu devi esse nutatu chì u signu hè u regulatore più altu di u cumpurtamentu di u populu. In questu prusperisce u primu è suprimi in parte ella. U primu sistema di signale furnisce, à un certu sensu, l'attività di u sicondu sistema di sinale.

I dui sistemi sò assuciati cù u funziunamentu di i centros subcorticales. Hè ciò chì ogni persone hà sappiutu sospirisce e cose cunzunientu senza reazzione, senza limitazione di i manifestazioni di qualche di i so instinti è di l'emozioni.

Cusì, i dui sistemi in a vita umana ghjucanu un rolu impurtante è ei dui sò intirrelati interrelati cù l'altri. U funziunamentu di un altru sistema di signal hè dipende in u funzione coru di un sistema di signal.