Illusione di percepzioni

Avemu usatu à cunfidenza di quale si pò vedà, senti o toccu, ma succede chì i sensi anu falluti. Spécialmente a spessu succede cù quale chì ùn avemu micca esse un trucu - cù a nostra vista. Un intelligente falatu o distortu di a rialtà si chjamava una illusione di percepzione visuale, chì ponu cuntribuisce à a prufundità, u culore o a dimensione di un oggettu. E esempi di tali distorsioni sò missa, cù assai di quelli allora ogni ghjornu. Intendemu di spiegà à quelli di elli.

Illusione di percepzioni di u grandore è di a forma

U primu mutivu di a distorsioni in u valore di u mondu circundante hè a imperfezzione di l'estructura di i nostri ochji. A retina à u puntu di l'intrattenimentu di u nervu otticu hè senza sensu di finimi nervi fotosensittivi chì formanu u locu chjucu chjamatu. Questu hè, un pocu parte di l'imaghjini u mo culone sanu inde independente, cuncintendu à e parte di u sfondatu vicinu. Hè salvu chì i spazi cecchii di i dui ochji ùn cariu micca nantu à un puntu di l'imaghjini.

U fenomenu di l'irradiazione aiuta spessu l'aiutu à l'ochji per esse incisu. Tutti avianu nutatu chì l'uggetti bianchi pari più maiori ca i chjucchi. Ùn hè micca un accidentore, quandu compru a vistita, pruvate aduprà partie più grande di u corpu in u neru. E per apparenza più ridenti, pigghianu sceglie cù dinamica verticale. Questu hè ancu in relazione cù a peculiarità di a nostra percepzioni - un quadru di ligne horizontale sempre parvenite davanti è più largu chì un quadru cun verticali.

Hè cusì cunfunditu à l'abitudine di u core per evaluà l'ogettu tutale, è micca tutte ogni parte. Hè per quessa chì a freccia cù un'imagini diverge pare avemu più chì esattamente u stessu, ma cun un final classicu. E ghjustìammu a dimensione di l'ughjettu, cuncintràli cù l'ambienti. Per quessa, a quadra circundata da i curnici nichi, pare di più di quellu chì hà vicinu di grande circondi, anche in rialità, i dui figuri sò i stessi.

Illusione di percepzioni di a prufundità

Pigliate a vostra sorpresa quannu avete vistu volumine disinni nantu à l'asfaltatu? Avete bisognu chì a superficia hè chjara, ma u mo brain insistente hà indicatu à a prisenza di a prufundità in a figura. In corta, in a nostra fingerna, a sperienza di l'artista hè culpèvule, chì hà magistralmente ghjucatu cù culori è perspettiva. Trasfurmà e linee off-road, linee di forza, vaghjime ferruviarii, chì spessu si vedemu, dà alloghju à una perspettiva perspettiva chì aiuta per fà una voluminu chjave voluminosa. Inoltre, u cunniscenza di u culore vene à l'aiutu - i tons scuri sempre seranu attraversati (più profonda) di i lumii.

Illusione di a percepzioni di u culore

Una capacità impurtante di a nostra visione hè a capacità di distingua di culori, ma sta pruprietà pò fallitu. Per esempiu, quandu cambienu i cundizzioni di l'illuminazione, i culori sò perceivedi per noi altrimente diffirenti.

Avemu tante a ghjudicà a saturazione di colore di a luminosità di u fondu o l'ogetti circundante, perchè a stessa postu nantu à un fondo biancu si sera più brillanti ca si fussi stata postu nantu à un fondo nìuru. Inoltre, u nostru oligu tende per avè percive u culore di l'ughjettu osservatu, sicondu u tonu in foncu. Per esempiu, se un cìrculu isulanu hè colpi nantu à u fondu verde, invece questu cercu sarà micca vermiculate, nantu à un fondo rosu, hà acquistatu un tintu veru.

  1. In a prima scelta, fate u focu di parechji culori di punti à a intersezzione di e linii.
  2. In a seconda stampa, u culore rosu pare u più splendore contru à u sfughtu nìuru.
  3. In a terza stampa, l'anch'ellu di a tannera virdi hè uguali à a larghezza di u russu, è l'larghezza di a larga rossa hè verde.

Illusione di percepzione visuale di u muvimentu

Di sicuru, avete avessi chì l'ogetti fora di a finestra sò perceived unequalizanti da i nostri ochji. U silvestri è l'arbulu in u trasfondo si move cù u trenu, abbastanza lentamente, ma i fiori è l'erba, situati vicinu à noi, mute viloci chì ùn hè micca sempre pussibule di distinguishà e dettagli. Stu fenominu si chjamava motor parallax.

Una altra illusione dinamica cunnisciuta hè u mudellu autocinetic. Fighjà un pocu minuti in u puntu luminosu in u locu friddu, è dopu un pocu di parechje pari chì hà cuminciatu à movimentu.

Ma a maiò di illusione visuale hè u cinema. Grazie à a inertzia di a nostra vista - l'abilità di vedà u ​​sughjettu durante pocu dopu a so scumparsa, crea l'illusione di u muvimentu, invece di vede dui frames fasciate in parechji posti. I cambiamenti consecutivi è relacionadas anu interpretatu da a nostra vista comu un muvimentu, chì ci permette di guidà i realizazioni di a cinematografia.