Cumu fà cumpagnie?

Cumuimu chjamatu l'arti japonesi di tissuti la corda. Cù questi cordi di filamenti di sita, i femicili giapponese attaccàvanu un kimono, è samurai - attaccatu à questu i so spade. Puderemu aduprà sta tecnica per fà bracelet di filamenti , cordonevule, decorazione di u rigalu, u stessu cinturione per un vestitu o pantaloni. U Cumnicu Fenechka era spessu appricatu da l'aderenti di a cultura hippy com un attributu indispensabile à u polu o u capeddu. E pudete sculttu l'ornamentu per a to figliola. In modu, i muderni sanu sò stati presu seri da u Kumihimo.

A tecnica di Tissue Kumhimo hè micca simplice è diversa. E ligami rotunda, chja è cavura pò esse acquistati. Aghju pruposti cumpiimentu per i principianti, avemu usatu 16 filamenti, risultannu in una ronda belli amulette.

Tilatura di cordelli cumuli: materiali necessarii

Per tece a billezza, avete bisognu di un dispositiu speciali. A machina per u Kumihimo, Marudai, usata da i japoniali in u Medievu, era grande è di legnu. L'amatori di i tissuti utilizatori usanu apparecchi di rotulazione cù un diametru di 10 cm fattu di plastica o cartone. Pudete fà fà facile tù stessu. Cellu un curuveru, fate un pirtusone in u centru di 1 cm di diàmitru, è versu i canteri - 32 incisioni cù curvatures in modu chì u filu hè megliu per arrivà. Ùn bisognu di marca ancu 16 settori nantu à a maruda è un romblu chì marca l'iniziu. Hè abbastanza cunvene chì quandu omu tissucà a Cumummimo per l'usu di stampati di cartulina, perchè i filamenti ùn ponenu micca tangled. Inoltre, avete bisognu di un filu, per esempiu, iris, dui culori, l'avemu u verde è u russu.

Kumihimo: master class

Cusì, cuminciamu u teuritu:

  1. Scambià 12 filati cun una lunghezza di 50 cm, di quale 5 hè riddudu, u reste - verde. A durata dumandata di u filu hè stata definita secondu: dopu a misura di a circunfirenza, dicenu, i wrists, aghjunghje 6 cm (questa hè a longu di u cordone) è multiplica da 2 - a longu di i filamenti per esse tagliatu.
  2. Passammu i so sfondi in u burulo centru di a machina, l'attachem in un filu, è, tirantne di i filamenti frontiere, emu accuminciamu per sviluppà nantu à i mureddi in u codice di culore. I truppi liberi di i filamenti sò strung in i bobbi.
  3. I travaglianti in stu nucleatu sò filamenti 2 è 4, questu, a righta di u righitù ghjustu è a manca di manca. Questu significa chì solu avemu cambiatu in u prucessu di fabricà u cordone japonese Cumminimu.
  4. Amuce un thread 4 in a settetta à a sinistra di u filu 1. Stu filu pare com'è nantu à l'altri filamenti.
  5. U filatu 2 hè rimecuatu à a bocchera à a diritta di u filu 3. Per via di sti azzioni, u filu di u filu hè statu à a manca, è quella diritta nantu à a diritta.
  6. A màquina hè devindicata in sensu antiurariu per quessa chì in u locu di u settore prelitu era u settore, situatu à a diritta di u principiu. Avà, cù issi chjassi, cuntene cusì cum'è prima, - esse, u filu minimu lacatu hè rimecuatu à a cima di u mandatu, u filu di a righjoni righjina à u fondu fondu. Allora, torna, rumpia a maruda in sensu anti-sensu à u prossimu sectoru è ripetì l'operazioni cù i filamenti di travagliu. Paga è attentu, quellu di a tela, ùn hè micca necessariu aghjà boni forti. In oltre u vostru cordone sarà forti è cù un mudellu irregular.
  7. Poco a poco, de la parte inferior de la máquina será un cordo con un nudo y pinceles al final.
  8. Quandu i findi di i filamenti sò disposti, u torcu straccatu deve esse eliminato da a maruda, è l'estremità di i filamenti - attaccati à un corpu. À ogni sittimatariu cun scissors hà equalizate i fini di i filamenti per avè pussibuli iddi. U cordone pò esse decoratu cù un ramu cù un foro grande. Per fà quì, in u ramu prima, hà bisognu à affissà un ciclu di un filu finu. Allora inseritu un cordone in stu loopu è passene per attraversu u coru. Fattu!

Scupremu chì a nostra classa maestru "Cumu Tire Kumihimo" vi inspirarete per creà i vostri cordi!