Flower "bride è sposu"

No tutti i cultillaghji sapemu chì sottu u nome insosicu di a fiore di a stanza, "a sposa è u sposu" significa a campana ordinaria di a Campanula divinità o campana di Maya. Questi i fiori ci sò 20-30 cm d'altitudine cù foglie verdi chjaru, chì si trovanu nantu à i rivolti rintravani o rivolvii ciumi avanti, crescenu bè in ghjennaghju à uttrovi cù campane-ciurenu à 4 cm di diametru. Distinguisce induve a "sposa è u sposu" hè solu in u culore: biancu cù a sposa (questu hè u gradu "Alba") è bè blu cun u sposu (questu hè a varietà "Maya").

Ci hè un segnu chì, se ti duna dui fiori à a tola (u grouu è a sposa), aiutanu à i guvernu di novu à creà una famiglia forti, chì ùn hà mai uttenà amori è felicità.

Fiore "groom e bride": care

Hè cresce chì per esse a casa di e so fiori chì cresce bè, anu da esse cultivati ​​cum'è: u groom è a sposa.

À e campane di i Maya, cun lamentu veru di una tempesta è longa, ci anu bisognu à currettamente.

  1. Situazione . Questi fiori di fiori poni esse situati à ogni uccisu di l'appartamentu, cum'è luminu diffuse dim. Siccomu quessi sò ampel plants, anu devenu esse situatu in un prugnu o nantu à un stand in modo chì i vignetti pò pudè pasà.
  2. D 'acqua . E duie varietà di fiori ci necessitanu una regina abundante di ghjornu, è in l'estiu - ancu 2-3 volte di ghjornu.
  3. Top dressing . In u piriu di u crescitu è ​​di u fiore, hè cunsigliatu per alimentà 1 ora per 10 ghjorni, usando fertilizzanti likidi per questu scopu. Pudete piglià a listessa preparazione cum'è viole (Etisso è Kemira-Lux), o qualsimu cuncessu cumplessu per i pianti interni.
  4. Pruning . In seguitu, hè necessariu di trimulà i frullati, cacciate i foglie e fiori. Doppu a fini di u periodu di u fiori di i campane, i riutri rivolti pò esse stati quasi stati sviutati, è a frazzioni più abbandunita surtianu 10 cm longa per preparà a fioritura per u restu di l'invernu.
  5. Inverndu . Da a fini d'ottobre à primu dicembre, ci hè un periodu di reste. Resto the flower "bride and groom" deve esse in un locu chiaru è seccu, in una stanza induve a temperatura di l'ambienti ùn sia più di + 15 ° С. L'acquessu di stu periodu hè ridutta (2 volte à u mesi), senza l'usanza di fertilizzanti.
  6. Trasplante . In a seconda mità di marzu a fiora si pò trasplantà. Per questu scopu, hè perfettamente adattatu per preparà una misura prima di mischju di sforza per trasplantà azalee.

Certi urtulani cunzidiravanu fiori di a varietà Alba per esse menu capricci chì quelli di a varietà Maya.

Florista "sposa è sposa": ripruducazione

A ripruduzione di u fiore "a sposa è u sposu" hè ingaghjata in a primavera, dopu à un periudu di reste, utilizendu per questu scopumu ghjovanu rimette, cuttuli apicale da trimmed o dividendu un arbulu tutale.

Ripruduczione da i ghjucarii:

  1. Quandu i ghjovani rimanni prisenza in u primu ghjunghje à una durata di 10-20 cm, avissi da esse dilicati cun cura "cù un talellu".
  2. Pettite in acqua o sbarcate in a mezora di a terra.
  3. Pour la suluzione di phytosporin è locu in un invernamentu, chì devi esse mette in un locu frescu (+ 12 ° C). L'invernamentu deve esse bisballatu ogni ghjornu.
  4. Dopu trè o quattru settimani, i razzi eranu chjappu nantu à un vedre sole di finestra.
  5. Dopu avè righjuntu i rimesse di 10-12cm, ci hè necessariu di pellici e so cime.

Ripruduzzioni cù stagioni:

  1. Dopu a splutazioni in u principiu di u primu muvimentu, i cuttings resultanti sò stati nantu à una mezora di torra (1: 1).
  2. Scupremu a pignata cù e taglioli nantu à l'arsuariu, ma ombreghjenu di u sole di u sole, invece d'arrimbà adupamu spraying with water.
  3. Quandu i razzii di e tirini, aghjustemu u cima.

Multiplicazione cù a division:

  1. Puderà sguillà a fioritura cù una bagnu di terra da a pignatta.
  2. Dividisci in partie, chì cresce i radichi cù u pianu cun un cuteddu. Pudemu a secche di e rùbbriche cù u carbonu.
  3. Immediatamente pianificatu in tufonza cù u so nutriente, chì ùn hà micca sfruttatu bè.
  4. Pusitonemu u pomezzu nantu à un locu assolatu, ben ventilatu.

Ùn hè cunsigliatu di dividinu l'arbulu in pezzi più chjucchi.

L'annegazione di l'irrigazione o u cultivatu di una fiore in un locu chì hè troppu asciuttu pò diri à l'aspettu d'un arburumu è pulatori .

I fiori migliori megliu cà i variità varieghji ind'è individualmente, postu chì in u casu di cultivà in un pezzu fiori bianchi ponu scambià u celu.