25 strange things cresciute in laboratori

L'omu hè sempre cercatu di utilizà a ricche di natura per u so propiu beni. È cù ogni ghjornu di u ghjornu, sò tecnulugia chì anu sviluppatu, è a scienza viaghja più luntanu. Ancu ora, mentri chiansevuli cun voi, in diversi laboratorii, i scientisti facenu brillanu bassini. Ben, o crescenu e cose straniani. Qualcosa, è sapìanu cusì!

1. Un bacteriu chì cunsuma plasticu

I scientifichi di u Giappone riisceru à svià i battisani chì sò manghjati da u plastica. Più più precisamente, tereftalaticu di u polietileno. Vuliu crede chì tali microorganisimi si sparghji in u mondu, è a quantità di rinsignà plastica sarà drasticamente ridutta.

2. Cell stem cells

In u 2017, i scientifichi anu sappiutu svià e cipolle mutaze nicissariu per a pruduzzioni di sangue. E questu hè un veru prugettu. S'ellu hè pussibule di pruduttu u sangue, a medicina pò effikace a leucemia è ancu in i sughjetti sempre serà sempre materiale suffinenti per a trasfusione.

3. Tuta

Comu regula, hè fatta da a pelle di vacca, ma Moderna Meadow hà dettu chì i so esperti cultivate u materiale in u laboratoriu. Questu hè dovutu à una scienza speziale di levitu. Microrganismi produsinu collagenu, per a qualità di a pelle riceve a rigidità è l'elasticità necessarii.

4. Cane di dui corsi

In u 1954, un squadra di u scientistu soviievu Vladimir Demikhov hà realizatu 23 operazione per trasplantà a cuda di u cane à u corpu di un altru cane. In u 1959, l'esperimentu era coronatu cù successu. E duie capitasti vivi. Dopu à l'operazione, u cane duppianu ghjuvatu quattru ghjorni. E ancu se ancu quellu esperimentu pruvucà sensi ambivalenti, in u futuru pò pruduce chì hè assai utile è aperta novi oportunità per salvà di a vita.

5. Glándula mamaria

I circonti addiventanu di un pappu Petri per studià u sviluppu di u cane di cumbera.

6. Etenu in u spalle di u rosiddu

À l'Università di Tokyo, i scientifichi anu sappiutu criscà l'aricchia umana à u spinu di un rosidu. L'esperimentu era fatta pussibule per l'usi di caghunite.

7. A tràccia umana

Da e caghjuli di u muvimentu, una trachea umana era ancu cultivata, chì hè stata trasplantata annantu à u paci in ongologicu, in quale u tumore imblukatu e vaghjuli.

8. U pede ratata

U circhulu Harald Ott in cundizioni di u laboratori di i celluli viventi era capaci di cultivà un ragnone. U prossimu esperimentu sarà u cultivatu di a panzu di i primati. E se vai bien, allura sta tecnulugia sustituisce l'amputation.

9. U Mosquito

Perchè, dumandate, crescenu questi insetti? U fattu hè chì i mosquitoes di laboratori purtate i bacteria mammà i mosquito, chì, à u turnu, sò trasportatori di i malatie serii.

10. U core core

I scientifichi escioti anu amparatu à crede i corelli chì lotteranu in u laboratoriu.

11. Diesel di bacteria

Impossibile, sì u corpu cù u battimentu! I miraculi chì anu da rialite. In 2013, i scientifichi sò stati cun modu di produzzione di biodiesel da u bacteriu di E. coli.

12. E vistite

Se u labillu pò fà a pelle, perchè ùn pruvà à esce da altre materiali. A cumpagnia Biocoutura hà pigliatu questa idea à u serviziu, è hà cuminciatu à pruduce roba di zuccherinu. Quandu u so sughjettu di u vestitore hà abbandunatu, pò esse ghjucatu in benzina nantu à i bagnu cù i restos di l'alimentariu.

13. Diamanti

Ùn puderete mancu fà imagine quantu "diamanti" di u "laboratoriu" anu aghjatu in i piazzi di ghjuvelli. I piedi sò qualitati qualitati chì sò ricunnisciuti ancu da i ghjinerichi eminenti.

14. Ossa di porcu

I scientisti di l'Università di Michigan hà sappiutu a cultivà un porcu da i celi. Doppu, era usatu per restituurà a manduca di l'animali. Se a ricerca futura hè equitazione riesciuta, l'idea pò esse usata no solu in medicina veterinaria, ma ancu in medicina.

15. Hamburger

E intende di coccia una hamburger "artificiale" hè statu guidatu da u 2008. U successu hè stata sola in 2013.

16. Furna umana

In u Giappone, i scientisti anu capace di truvà una manera di crescenu a pelle di i follicle di u piloso è i glànduli sebacies.

Chimeric embryo

Científici da l'Università di Salk anu criatu un embriione, chì hè cunsiste di cileggi e cilesti umani. L'esperimentu turnò da esse polémique, ma pò demustra a pussibilità di e cèl·lulidi umani per dividinu in l'organisai straneri.

18. Ortu di una pumu

I scientisti Canadiani anu truvatu chì a modificazione giantica di a manzila permette di crescenu da u fruttu di l'arechja. È in un urganu ùn ùn vulianu micca firmà.

19. U Pene di Rabbit

Quì tuttu hè simplice: l'urganu hè cultivatu da e cèl·lale di u cunigliu, è era traspurtatu à u roghjunaghju. Hè presumibule, sta tecnologia pò aiutà à i zitelli nascuti cù difetti.

20. Semen sperma

I scientisti chinesi anu capace di rimpiazzari i cipolle materiali di i sappressu cù i cipolluli di semen. Certu, a tecnulugia avà bisognu di avantageu, ma hè pussibule chì un ghjornu serà un modu efficafogliu per trattà l'infertilità maschili.

21. Coralli

I scienzi stanu cun u crescente in un test tube. È questu hè un scuperta utilità, cum'è i fuscati di coralli sò prestendu prestu.

22. Venneri

I primi samples eranu cultivati ​​da i cellulite di i zitelli.

23. A vaġina

U cultivo di u òrganu in u laboratoriu permetterà trattà di difetti di nascita, in chì a vagina è l'utru sò sviluppati. I risultati di l'esperimentu sò stati trasplantati da u sperimentale è salvatu in modu sicuru.

24. Ovari

Eranu cultivati ​​à un statu maturu è pò esse fugliatamenti teoricamenti.

25. U cervu

No tantu tempu, i scientisti si cumincianu à cresce i boli ... ... di u core. U studiu è u sviluppu di sta direzione in u futuru pò aiutà in a lotta contru a malatie, cum'è l'Alzheimer, per esempiu.