Gran Sinagoga (Pilsen)

In a cità di Pilsen hè una di e più bella casa di preghiera di a riligione di Ghjuda - a Gran Sinagoga. Questu hè unu di i principii prublemi di a cità, hè impussibile di passà, ancu s'ellu ùn hè cercatu. A so architettura hè favuribuli differenti da altri edificatori. I turisti anu venutu à a cità per ammirazione è visitate quì.

Custruzione di una sinagoga

A trama di terra acquistata da a cumunità Ghjuda per a custruzzione di una sinagoga era urigginari una tavula cun una stazzali enormi. In u 1888, stu locu hè stata a prima petra in i fundamenti di a sinagoga. Tuttavia, a custruzione di l'edificu cuminciò 4 anni dopu, cum'è u guvernu lucali ùn anu micca elettu un prughjettu adattatu in alcuna manera.

U primu pianu di a custruzzione hè stata creata da M. Fleischer - era un edifiziu d'altru Goticu cù dui torres 65 m in altu. Comu, da causa di a similitudu cù l'edifici catali, u prugettu avia dettiru. Questu era fattu da l'architettu E. Klotz. Hà reduatu significativamente l'altura di i turri, è l'stile giappi curria in u rumanzu cù l'aghjunzione di elementi orientali. U prugettu era appruvatu, è in u 1892 a cumincionu di a Gran Sinagoga in Pilsen cuminciò.

Chì ghjè interessante per sapè à a Gran Sinagoga?

Questu tradimentu hè u più interessante trà i turisti chì venenu à Pilsen. Ogni annu hè visitatu da milliselle di persone di u mondu. I caratteristiche principale di a Gran Sinagoga:

  1. Architettura . U strule stranieru di l'usufrughju combina diversi alivi di l'architettura: Moorish, Gotico è Romanescu. A pietra principale era granita. A decorazione principali di a sinagoga hè a cupola di u duminiu di l'altare di ghineste di 45 m.
  2. Un postu d 'onuri . A Gran Sinagoga in Pilsen hè a terza più grande di u mondu. Hè sicondu solu à e dui sinagoghe - in Ghjerusalemme è di Budapest.
  3. Capacità . A l'ora di l'apertura di a sinagoga, a cumunità isulana di a cità era più di 2 mila persone, chì si eranu parishioneri di a sinagoga.
  4. Per periode di a Siconda Guerra Mundiali . I servizii funu agghicati finu à l'occupazione da i tedeschi. Duranti u bumbardamentu, l'edificu ùn era micca danatu da e case, chì l'hà impastu fermu in i dui costi. In u 1942, a sinagoga hà tombi per tutte e costume e magazzini di i suldati di Germania. A maiò parte di a pupulazioni giuda fù distruta, arcuni di i survivori migraru à altri paesi. Dopu à a guerra, u ministeru cuntinuau finu à 1973. Dopu à a sinagoga fù chjusura.
  5. Meaning . Dopu a ristaurazione in u 1992, a Gran Sinagoga principia à esse cunsiderata cum'è una casa di preghiera, ma ancu un monumentu culturale . In questu hè novu hè mandatu à cumportà i servizii di preghiera, ma solu in una stanza. Oghje, parrocchiliate isulani chì viviranu in Pilsen, ci sò solu 70 pirsuni partianu. U salone cintrali hè apertu per visiti, in più, sò cunte sò spessu pruspettate. Quandu visitanu a sinagoga, poni attenzioni particulari à a bellezza di u salone cintrali è i vitrati. Inoltre, i turisti anu interessatu di vede una exposizione permanente chjamata "Tradizzioni E Dumanea".
  6. Attrazioni attraversata . Quì à dui passi da a Gran Sinagoga sò 2 valori stòrichi únichi di a cità - l'òpera è a cathédrale di San Bartolommu .

A accessibilità di trasportu è a visitazione

Una grande sinagoga si trova in a parti cintrali di a cità. Pudete truvà questu cusì:

A visite a sinagoga serà più comune com'è parte di l' scursioni . L'accettazione hè liberu.