Annunziu - signali è abbitanti per ogni occasione

L'annunzia di u Most Holy Theotokos hè nantu à a lista di 12 fieri maiuronii ortodoxici. Ogni annu hè cilibratu u listessu ghjornu - 7 di aprile. Sta celebrazione hè assuciata cù assai funti distinti è i costi chì sò furmatu nantu à l'anni.

Qual hè l'Annunziunamentu?

U nome di sta celebrazione era furmatu da dui parolle - "bona nova". Per capiscinu ciò chì l'Annunziunamentu di a Vergine volere, valuta à migliurà a storia di a nascita di sta festa. In questu ghjorni l'arcàngel Gabriel divintarà da u celu à a Vèrgine Maria è li trasmissione à a bona nova chì prestu diventerà a mamma di Ghjesù Cristu - u salvadore di l'umanità. Per un bellu pezzu, i cristiani grechi chjamàvanu stu vacanze un "ghjornu di salutu" è una "proclamazione".

In l'Annunziu, i signori è i costi sò osservati da a tradizione antica è ci hè una lista di ciò chì pò è deve esse fatta nantu à questu ghjornu:

  1. Un o persona credenzia hà assiste necessariu à u servizio di a matina in a chjesa. Se l'anziani fornitu prosfurma - pani senza le pani senza pudella, pudete piglià cun voi per cunsecrate. Hè nutate chì in parechni igrejastichi sò disposti à e persone un per un in mani.
  2. Sicondu a tradizione, hè u solitu à liberà l'occhi di u festa è hè megliu se è paludi bianchi. Vulnereranu à u celu è dicen à Diu nantu à i boni scritti di l'omu.
  3. A primu in u ghjornu, u sal di benedizioni speciale hè stata dispostu. In u vacanze, ogni membru di a famiglia devendrà un pocu di sal ordinariu è u lamparaghju in un saccu. Dopu à quessa, a criatura devendia u focu, friddu in un saccu. Mantene in un locu secretu è aghju si ne necessariu, per esempiu, se una persona si mette malatu, u mette à a testa di u lettu. Sì u salinu ùn hè micca usatu, da u 7 d'aprile u prossimu annu deve esse credendu.
  4. Hè ricumandemu per dedicate un ghjornu festiu à a famiglia, à a misericòrdia è à varie boni scorsi.
  5. In u populu, l'Annunziu hè assuciatu à l'iniziu di u travagliu agriculu, cusì parechji tradizzioni sò assuciati da a fertilità. A primu ghjornu, a boscera hè statu brusgiata in u fornu, è da seguita, fendu una carna di saline è salcia è si sparghje in i cantoni di u giardinu. E so a ghjente prutege u situ da l'ochju bè è hà parlatu di a racolta.
  6. I migliori chì sò stati da u prosòfora manghjatu, eranu mischiati cù i semitiche per u siveramentu. Pudete aghjunghje un pocu di Annunziu di u salinu à i grani.
  7. In l'Annunziamentu sò signalosi è abitudini chì sò cunnessi cù a famiglia. A matina, ogni membru di a famiglia devendrà un pratfora consagrazione è bè u bassa acqua. Grazie à questu, una persona pò prutezzione di i malatii è varii aspettu negativu, è ancu attraversà a furtuna è a prosperità materiale.

Chì ùn pò esse done à l'Annunziata di a Vergine Maria?

Questa celebrazione ecclesiastica hè di grande impurtanza per i crunelli è hè cunnisciutu per parechje canonichi impurtanti chì deve esse adirte. Ci hè un signu chì un pudere micca fà in l'Annunziunamentu:

  1. Hè difesa à travaglià in terra, hè crede chì si una persona tocanu e manciari o grani, ùn anu micca ghjustificà. Dopu questa festa tutti i travaglii di campu saranu pruduttivi è cose una bona vinduma.
  2. Ùn pudete micca darà nulla di casa, per ùn perderà felicità è prosperità. Hè megliu micca invitarle à queste festa.
  3. Hè pruibitu di furnisce novi cose per una festa, cumu si spooferanu in pocu tempu è a sustituisce cù l'altri ùn sianu micca pussibule. E zitelli chì ùn anu micca cunsideratu u tabù, ùn puderanu tene di maritari stu annu.
  4. Circate ciò chì ùn pò esse fattu in l'Annunziunamentu, vi vale a dì chì u tabù hè superimposu à ogni labore. Questu hè dovutu à u fattu chì u filu simbolizza a vita, per quessa, quandu si cose o tagliu, una persona pò cunfundassi u so destinazione.
  5. Un altru tabù hè di principià per ogni attività, perchè ùn purtate micca risultati, è ùn fateva solu di disappruverà.

In i tempi antichi a ghjente crescenu in i spiriti maligni, tanti superstitions anu cunnessu cù elli.

  1. Ùn pudete micca avvicinari l'acqua à l'Annunziunamentu, cum'è sirene ponu accade è stende sottu à l'acqua.
  2. Ùn hè cunsigliatu di esse fora di a casa à u vacanze, postu chì a chjesa di u chjappa venga à a casa è rende a casa. Hè cresce chì, si qualchissia ùn sia micca, allura una persona hà deve die.
  3. Hè pruibitu per andà in le boschi, perchè u carru carrozzanu pò purtà à più in perdizione.

Signori di u populu di l'Annunziunamentu

À i nostri ghjorni hà ghjunghje un gran numaru di superstitionsi assuciati à diversi aspetti di a vita. Parechji sò interessate in quale signu l'annunziu hè, è cusì hè questu ghjornu, pudete amparà parechje avvenimenti di l'avvene, di pridicà u clima è dà bona furtuna. Tuttu avè u dirittu di decide per elli à crede in elli o di pensà à a ficzioni, ma vale nutà chì e superstitions sò furmatu durante parechji anni, prova chì a so verità, perchè almenu puderanu esse listened.

Signs of suerte in l'Annunciazione

Per furtunà durante l'annu, hè pruibitu di cut-hair and braids braids nesta festa di a chjesa. Ci hè una legenda vechja chì u cuckoo in l'Annunziu hà decisu di annunziendu a pruvucazione di l'esistenti è hà cuminciatu à tumbà un nidu. Perchè u Diu hà casticatu è privatu a so casa, cusì ponza u ova in i nidi d'altri pani. Ci sò altre signali per l'annunziu per attruvarà bona furtuna.

  1. I ghjovani in quellu ghjornu passava à e festività, è sicuramente e persone era sopra à u focu. Hè cume chì passa per a flama di una persona, smachja di tutte negatività, rinforza a salute è attrae a furtuna.
  2. I publichi adulti di disperse di i so peccati è migliurà a so vita, cullate l'ultima neve, fretta è lavò.

Annunziu - signa d'amore

E persone chì sò in parechje, nantu à questu vacanze avissimu aduprà tempu in armunia, per esse stati relazioni per tuttu l'annu. I Signs in u ghjornu di l'Annunziu indicanu chì e donne chjamarà i so amori quaranta quattru "amatu", chì guarisceranu i sentimenti, l'amore è u benessimu in parechje. Hè impussibile di fà nunda in questa festa cù i vostri capelli, per ùn avè micca pisatu a destinazione.

Annunziata di u Most Holy Theotokos - Signs of Marriage

Molti bassi di a cresia sò cunsiderate un opportunu eccezziunale per i solda e chjovi per attruvaranu un sù ànima Sicondu i miràculi, se a festa hè divertente è in bon bulu, allura u desertu sarà certa. À a matina, i soli longhi sempre andavanu à a chjesa è pricava vicinu à l'icona di a Vèrgine, perchè aiutò à passà a più velocia sottu a corona. Ci sò altre signali per l'annunziu pè e figliole unnuzzi, per esempiu, in questu ghjornu, hè pruibitu di mette un anellu à un anellu di u treppe, è per non cunfundassi a destinazione è micca missu a segunda mità.

Signori di l'Annunziata per esse pregnant

Cum'è a mamma di Diu hè a mamma di u salvadore di l'omi, e donne sò diriggiuti à ella, chì vulianu incinta è dà nascita à un zitellu sano . Ci hè un signu speciali per annunziu per i zitelli relative à a procreation. In questu ghjornu, hè necessariu di cumprà una culomba bianca è dumandà à dà u Signore un prublema per un zitellu. A vacanze, l'ave duverà esse liberata. Pudete utilizà stu modu per dumandà a seconda metà.

Signs of the Annunciazione per i soldi

I fieri di a Chiesa anu una energia tremenda chì pudete aduprà per u vostru propiu bonu. Ci hè un signu è superstitions per l'Annunziunamentu, chì anu una cunnessione cù e finanzii.

  1. In questu ghjornu hè pruibitu di pristassi soldi, perchè ùn devenu esse capace di esse adiu in un annu.
  2. E persone chì facenu affari di u 7 d'Abrà asprlicà e so travagliu cù l'acqua sante è dumandate a prusperità.
  3. Scrizzione di i signori è e cerimonii di l'Annunziunamentu, vogliu a vardera unu di elli: in a matina nantu à u vacanze hè necessariu andà à a chjesa è cumprà nant'à u pompusu, u nùmeru di chì deve coincide cù u numeru di membri di l'unità. In una di elli una muntagna hè posta è dopu chì tutti avianu da piglià una pagnotta. A persona à quale a munita vi vene ùn hà bisognu di soldi in un annu.

Per annunzià nantu à l'Annunciazione - signa

In u pòpulu ci sò dui interpretazioni di sta superstition.

  1. Hè cresce chì nantu à sta festa i paisani nascenu chì saranu cuntentu è, in u corsu di a so vita, sò furtunati. À u listessu tempu, ci hè un "ma", si sentenu micca solu l'u tempu, anche una grande e amica famiglia. I Signori annantu à l'Annunziu indicanu chì una persona chì nascita in questa festa pò cumprà assai in a vita, anche sempre sensu insiccate .
  2. In a Annunziata i signali è i costi anu una interpretazione negativa, cusì ci hè una versione chì i zitelli nascuti nantu à questu vacanzi saranu spessu o malati, o anu a so brusta.
  3. Ci hè una supersticione pupulari, sicondu a quali pirsuni è animali nati l'u 7 d'Abrà saranu chjuchi in creazione.

Un signu hè di muri in l'Annunziunamentu

I credenti di l'antichità anu creatu chì in quellu ghjornu tutti aperti u celu, è a ghjente pò utili sta chanceu per turnà à i Perteni Eteri. Ci hè un signu - a morte in l'Annunziunamentu hè una guarantiscia chì una persona hà assicura di u Paradisu. Frà di l'omi chì dicenu chì nantu à e festi di a chjesa grande , i boni piacè abbandunate a vita, chì u Signore ripiglia à ellu.

Meteo à l'Annunziata - signi folklori

Parechje persone sempre usanu a cunniscenza di i so antenati, chì sò stati pruvati per seculi. Cunnisciutu à l'Annunziu è i miràculi fiscati à u tempu:

  1. Sì l'ingujanti ùn anu micca visu finu à u settimu d'aprili, u tempu fretu stà in tutta a primavera.
  2. Un clima bonu è chjaru cunceta una verità rica è un veru toru.
  3. Se l'Annunziu era nebbia à a mane dopu, l'acqua di i fiumi sò venenu.
  4. In i tempi antichi si era cunvinta chì u clima u 7 d'aprile ripetire in Pasqua.
  5. Molti stiddi in u celu in questa festa leghje una bona vittura di cannabis.

Rain in l'Annunciazione - signa

In i tempi antichi, un cambiamentu di cambiamentu di u tempu hè cunnisciutu cum'è un signu da quì sopra, chì diventò a basa di supersticione:

  1. A l'Annunziu, i signali è i costi dimostra chì, si chiuvinu in una festa, significheghja chì ùn ci hè micca moltu di umidità in l'estiu, ma pudete piglià una ricchezza di cente.
  2. Hè stata creu chì si chiuviti, u ghjallu in poveru è in Yuri u grassu s'arrivelerà è u boi sarà salvatu.
  3. Omi creia chì, si avianu cuminciatu à pioggia, pudete fà pesca, perchè l'aghjunghje sarà riccu.
  4. Sè una timida per l'Annunziunamentu, i signali indicanu chì l'estiu serà aggradèvule è i frutti nanzu l'annu devettate bè.

Snow on the Annunciation - signa

Prima di Pasqua, u tempu cambia a freqüenza, ma a neve hè una rara occurrenzia è certi superstizzioni sò assuciati cun ellu:

  1. S'ellu ci hè neve nantu à e culori di e caserne, u ghjocu tempu u tempore perchè persiste per un longu tempu è a neve si mantene finu à u Sankt Gregri, chì hè cascatu u 6 di maiu.
  2. Per quellu chì interessanu, quale sò i signali è i costi di l' Annunziata assuciatu da a neve, hè quella supersticione - se stu ghjornu ellu hè nantu à i campi, in quandu in u veranu ùn esiste micca vaghjime.
  3. In i tempi antichi a persona cose chì l'ultima nera dissuada hà u putere di curinga è si lavuleghja, ma puderete ridivà di e malatie è i parechji affare.