Celli cù u so maritu

A disputa cù u so maritu hè normale è ùn ci hè nudda nurmale in questu, ma ogni unduosu i so omi è l'opinioni annantu à qualchi cosa chì pò micca casu. Ma s'ellu si peleanu cù u so maritu diventenu permanente, questu hè una bellissima campana chì ùn pò micca esse ignorata. Hè impurtante per cumprenderà i motivi di disputationsi freti cù u vostru maritu è ​​find a manera di evitari.

Perchè noi ghjuramentu per ghjuridificà cù u mo maritu?

Per risponde à a quistione di cumu per esse di discutiri cù u vostru maritu o, almenu, micca cusì spessu, avete bisognu di capisce perchè sti fuggini sò stati posti. Cusì, dopu àutra disputa, invece di chianciallu à l'amicu "I disputava cù u me maritu", megliu pinzassi per quessa accadì chì u ghjornu era u mutivu di l'altru di e vostre pelezzi. Eccu i cundizzioni cumuni di i cunflitti familiari.

  1. Underestimatu l'autoestimu di u vostru maritu è, in cunseguenza, un tentativu d'aumentà cù i spezii di l'altri populi, quelli chì parevanu debbuli à ellu è chì ùn pò micca resist.
  2. Tradizzioni famigliali - forsi in a so famiglia, i raporti sò stati construiti in questu modu è u vostru maritu ùn simpete micca ciò chì pò esse altrimente, ùn hè micca statu infurmatu.
  3. A rimoluba di i greghje ricivutu à u travagliu, nantu à a strada di casa in a prima persona hà. Per esempiu, u so capu ùn pò dì micca tuttu ciò chì pensa d'ellu, ma pudete chianciri.
  4. Stress, fatigue, è a malatia pò esse a causa di l'irritabilità addivintata. Ancu a persona più bella di u persone accumenza per avete moltu annantu à i piccati, se senti malu.
  5. A disputa pò esse dinò per u fattu chì in a strada à l'ugnunu desitgatu ci sò parechje ostaculi. Per esempiu, un omu hè stracatu à l'infernu, ùn ùn mancu bisognu di pranzu, solu per arrivà à u lettu, è avete da ellu da quarchi cosa di dumanda.

A menzione spessu cun u so maritu, chì duvemu fà?

Hè sia logica per presumintariamente chì si dice "avemu sempre in argumenti cù u mo maritu, ùn sò micca ciò chì farà", ùn hè micca cusì piace à sparghje in u disputi, quantu à capì cumu micca di disputa cù u vostru maritu - postu chì tutti i pratichi freti in micca cuntribuiscenu à l'acquistione di felicità di famiglia . Per fà questu, avete bisognu di notà solu i raghji di u cumpurtamentu di u vostru maritu, ma ancu prugetti i cunvenzioni pertinenti.

  1. Allora, se sapete cunnessione di e malatie cronica di u vostru maritu o vedanu a so maliera, ùn cuminciate micca pruvinge in u so arechje, qualchissia appuntu. Custa cura di a so salute, acquistà una medicina o cunsultate un duttore.
  2. In spessu cù disputi, i cô esse scurdate nantu à u sughjettu di a cunversione, da u partitu pò esse da sapendu chì quellu hè più intelligente è più sapè. Amparate per aghjunghje à quelli mumenti, stà imprecisioni significati, ùn anu micca aiutu à suluzione u prublema. Hè megliu per piglià una pausa, fighjate a situazione in i dui i bandeti è sceglie i parole per alcuni un accordu chì si cuncepimentu.
  3. Pruvà cumprende per chì u vostru maritu crede pussibule di elevà a vostra voce, amparate cù i valori di a famiglia. Fate nantu à ciò chì ci preoccupa, omi ùn spessu ùn ponu truvà a forza di dilli i so propiu razze di u scontinttu, certamenti necessanu capi principali. Eppuru vi vulete parlà.
  4. I travagliu nantu à a to stima di l'autoestimu, hà amparatu à rispettu ti stessu, fighjitu ch'ellu ùn hà micca ghjunghje à qualcunu, gridendu: "Eppuru mi voce, chì? Chì avete ottinutu? ". Appena prestu avà chì micca tutte e parolle aspri di u vostru maritu chì sò stati pissing off, sò ghjucati à scopre u so scopu.
  5. Aiutu per crià l'autoestimu è u maritu, permettenu crede in ellu stessu - una persona authentificata ùn deve micca bisogna à affirmà l'altru di altru altru. Praise à u vostru maritu (solu senza flattery), diventà u so amicu, chì sempre è in tutte e supportanu. Chì ellu sapi - ciò chì passa à ellu à u portellu di un appartamentu, e so case sò sempre aspittendu è amatu.
  6. PERSUILEDCU à principià per esse u sportiu - fateu di piglià l'irritazioni senza chianciallu, ma per battè a pera.
  7. Dopu n'avutru disputa cù u so maritu, ùn corse da ellu per esse ricunciliati, cum'è sè stessu sò culpè per tuttu, permettenu surviglià tuttu ciò chì passava, adendu chì a so tortu in u cunflittu hè ancu quì. È quandu a passione altri, pudete riturnate à una cunversazione displegada.