Chewingbaks di pani di pita

Una bona alternativa à i tradiziunali classici sò fattura di pit bread. Sò prestu prestu, ùn ne micca bisognu di u prublema assuciatu cù a prova, ma per degustate quasi ùn hè micca inferituali à l'uriginale. U rimore di cumpagnie pò esse un mumentu chì chjelle.

Quì avemu duverà scritte in più di più nantu à cumu preparà appuntamentu u pudete di lavash.

Lazy chevurek da lavash cù carne picca

Ingredients:

Preparazione

Scaricate a cipolla, rintra li cubi assai nichi è aghjunghje à u mercudu. Inoltri à l'acqua, stagione cù u salinu, u pezzu nìuru è mischju. Lavash hè sparatu in quartieri. Per ogni di elli, pusendu u riposu è distribuite in un di u latu diale, si ritirava da a cima di una è media è di dui centimetri. Spread the edges cun u ovu batte, aghjunghjenu a pani di pita in mezzo cun un triangulu è pressu bè.

Scalu di a padedda, avè prubbutu in prima un pezzu di l'oliu vegetale, è frittura u pani di pita in caldu mediu da dui costelli finu à marrone.

Pigliemu prestu mani ridifiche in un pappagallo di carta o pilucchi per ridivanu di l'excrementu grassu, è da turnà in un pianu.

Pita pane cun u furmagliu

Ingredients:

Preparazione

Ogni chjuda di pani di pita hè cutatu in chiazza. Ogni furmagliu di salmette, in u nostru furmagliu casgiu, passene per un grande scacchi. I stessi azzioni sò fatti cù u furmagliu dura. Cuniugali verdi è freschi freschi di salivato è aneto sò lavati, ben secchi è tagghiati finamente. Combine dui tipi di furmagliu è verbe è aghjunghjese bè.

I fiurati di ognuna chjesa sò stati finamente cucidati cù uovo battu. Per una banda, putemu riimpiarà di furmagliu è greens è copre cù l'altra parte. Pudete fà cumerci triangulari è rettangulari, cum'è voi. Pigliate a punta di i chjusti è lasciate per un pocu minuti per fogliu.

Intantu, fretce a padedda cù l'oliu vegetale è i zucchini marroni bogusdu cù u furmagliu da ogni uccisu nantu à u focu medium.

Hè necessatuamente impregnatu l'excrementu di grassa cun un pappagallo di carta o servitori è pò esse serve à a tavula. Bon appetit!