I festi di a Chiesa in nuvembre

In u calendariu ortodoxu pè u mesi di nuvembre, i grande festi ecclesiastici di i Dòci ùn cadìanu micca, ma ci sò veddi parechji memorii è ghjorni di cunfittura per u mortu, chì tutti i cristiani anu da sapè ancu. Quì avemu toccu solu l'avvenimenti di u calendariu più impurtante, imbuscà nentru à a so storia.

Chì i festivi di a chjesa sò celebrati in u Novembre?

Una scrittura più detallada di i servizii per ogni ghjornu è una lista di tutti i martiri è i santi chì sò commemorati questu mese si pò sapè da i calendari di a chjesa.


4 di nuvembre - Celebrazione di l'icona di Kazan di a Mamma di Diu

À queste famosu icona sente ancu a ghjente di Ortodoxia. U so capeddi hà divintatu immensa pupulità in u 1612 durante i Pruvenni è a Guerra di i Russi cù i pulacchi chì catturò Moscu. Dmitry Pozharsky, chì hà guidatu a militare, traseru u questu santulcu di Kazan distanti, cunvince chì u so esercitu necessiteghja u supportu spirituale di a Vergine. Dopu trè ghjorni di preghjudizii, u pòpulu scappò l'invasori di u Kremlin è liberatu a capitale.

À l'icona di Kazan di a Mamma di Diu, vultà ancu in ghjorni per noi. Preparatu per a battaglia di Poltava, Petru I pricava davanti à ella, aspittava per l'aiutu di un grandi intercesseur. Glorioso per i so militanti militari, Mikhail Kutuzov hà visitatu ancu a Catedra di Kazan durante a invasione Napoleonica. A so famiglia sustinia chì u cuntadore di u mariellu ùn hà micca parte cun una medaglia di pezzi, chì detica l'imaghjini di a Mamma di Kazan.

U 6 di nuvembre - a festa di l'icona di a Mamma di Diu "Joy of All Who Sorrow"

I primi miraculi da sta icona fubbe in u 1648, quand'ellu aiutò à guarisce una euphemia, Euphemia, a sughjera di un patriarca, chì muria di una ferita terribili in u so nomu. A voce chì soe à un sognu l'hà datu l'adieu per dumandà aiutu à l'imaghjini di "Joy of All Who Sorrow". Dopu a preghiera cù a cunsacrazione urientale, a Vèrgine Vergine li dava Euphemia un cura. In seguitu, parechje persone parranu ancu di i miraculi è di i guariscenzi cose cumposti vicinu stu icona.

7 di nuvembre - Dimitrievskaya parental Saturday

Scrivite e festivi di a chjesa in November, ùn pudete micca ignurari u sughjettu parenti. U ghjornu era sceltu per a cummemorazione di tutti i morti di Dimitry Donskoy. U prìncipe in l'annu 1380 fècenu annantu per annunzià a prichera in memoria di i guerrezi "sante u ventu" per a Patria è a fede Ortodoxa. Dopu, u sughjettu parenti Dimitri fù un memoriale di ghjornu per tutti i bè fedi fidanti di a fede Ortodoxa.

8 di novu - U Granni Martire Demetriu di Tessalenica

Cum'è un cumannanti è figliolu di u Cònzulu, Demetriu accetta a fede è divintò un predicadoru. In vista di questu una tradenza, i Rumani uccisu, è i restà mortali di u Granni Martire sò dati per esse tornati in predaturi. I relini imperishables eranu glurificati da u Signore è hà cuminciatu à rimettulà u mondu, è i miraculi cumincià à fà u locu di u so almacenamiento. À l'icona Dimitry di Thessalonica hè sempri diputazione cù un arma, ellu, cum'è San Giorgio, porta una spada è una spea, è u patronu di i guerrieri-difendanti di a Patria.

21 di nuvembre - Cattedrale di l'Arcàngel Miquel, e d'autri Forze Bodiless Celestial

L'Ortodoxi anu cunsideratu à Mikhail u capimachja di l'armata cilesta è crede in u so aiutu da i intrigues di spiritu maligni. Inoltre, stu archangelu era sempre tra i patroni di i suldati chì battrevanu contru l'invasioni di i straneri. Archangel Michael à l'icona havi una spear, pisannu l'odi divilu.

27 di Novembre - Apostolu Philip

Filippu hè unu di i discìpuli di Cristu, era un bon schulu di e Scritture è ellu stessu aspittava l'apparenza di u Messiah. À u primu chjamatu, l'apòstulu pareva senza esitazioni à u Salvadore. Dopu à l'Ascenzioni, ùn hà spertu di pridicà a Parolla di Diu, viaghja cù Hellas, Galilee, Syria è altri paesi. In a cità di Hierapolis di Frìgia, Filippu hè statu crucifissu cù l'apòstulu Bartulumeu. Ci era un terramotu è altri terribbili calamities chì anu arruvinatu i sacrificadori è u capu, chì furonu a ghjente di dumandà à l'autorità per rinunzià i martiri eseguiti. Bartolimu fù salvatu è si batteava i residenti lucali in u so liberatu, ma Philip mortu nantu à a croce. Quelli chì anu interessatu à e grande festa di a chjesa in u Novembre, deve esse ricordatu chì hè u 27 di nuvembre chì a festa di Natale si prumessa, chì hè ancu chjamatu postu di Filippov.