Cumu si furanu à sapè?

Tutti amparanu cusì, è micca solu in i scole è l'univirsità, in corsi di sviluppu prufessiunale. A nostra nostra vita hè un grande oceano di u sapè è hè a nostra università eterna. Hè per quessa l'allianza di u babbu di Lenin "Aprende, Aprende è Aprireghjanu" hè sempre pertinenti. Ma assai di noi ùn vogliu appruntà, truvendu tanti ragiuni per ùn avè micca fà, ùn ci hè nudda ora, buggiesi, ci sò altre cose impurtante. E intantu, tutta a ghjente hà bisognu di esse sfurzati - senza sapè, educazione, un sviluppu constantu, ùn hè più una occasione di ottene una bona pusizione, per avanzarà nantu à a scala di carriera, per esse successu. È per piglià una bona educazione è una sapienta preziosa, avete bisognu di studià cura!

Cumu si furanu à sapè? Sta dumanda hè dumannatu à elli è i studienti, i studienti, è parechji adulti. In l'scola hè più faciule: hè cuntrullata da i genitori è i duttori, ci hè un desideriu d'avè qualificatu bonu. Ma dopu à a scola, assai ghjovani ghjugani avè principiatu per perdiri pocu punti, pensendu à avè ottu una educazione superiore o pudete fà senza ellu? Tali pinsamenti sò disastruzziusi per ogni persone ambiziosu è intelligente, chì assai persone ùn capiscenu micca perchè per avè una educazione superiore. Ma mentri questu ùn hè micca solu un setticu di cunniscenza è una "crust" di plastica, ma dinò una speranza impalpable, criscente, diventendu una persunità!

Allora, cumu per fà per sapè bien?

  1. A chjave per u successu serà a motivazione ghjustu - deve esse chjaramente capite per chì avete bisognu di studiu, nuvellu infurmazione, chì prestazioni è benefici vi ricevi. Pigliate una carta di carta è aghja parechji prufundezza è prestazioni cumu pudete piglià, avè ricivutu a furmazione è furzà l'intaressi à amparà. Rinvià a lista più freti.
  2. Scrive i mette in ghjustu - ùn pensate micca di cumu fà forza per avè ricivutu a cunniscenza, ma cumu per apprendre à u paràgrafu bè, cumu imparà à sente cun vigore à u lettore, cumu passatu à una speranza "excelente". Ùn avè micca avvistu chì cumu incuniscentlichemente cumincianu a circà e modi per ottene i scopi, cuncintendu u risultatu dumandatu.
  3. Sì sì un babbu o una mamma, è leghje un articulu per fà u so figliolu apprendu, assicuratevi di parlà cun ellu francamente è in un bonu modu, amparate tutta a so relazione cù cumpagni è i maestri. In ocasioni a motivazione ùn si sparisce pricisu per i cunflitti cù i zitelli è u duttore.
  4. Quandu si puscia à a tavula per cumincià aduprà fruttificà, sguassate tutte e distrazioni. U più putente di elle hè una computer, dopu à l'icq, "In cuntattu", è altri scuffi, fate cunfundà, ùn permettenu micca di cuncentrazione. Scambià tutte a musica innecesaria, ancu a musica, dumandate à a famiglia per ùn micca parlà per voi, andate in u prucessu d'aprenu "cù a testa".
  5. Cuattite per rigalu u vostru locu per studiu, permettenu sia cum'è cusì cumu per voi. Crenza à mè, un bonitu di travagliu, induve esse tutte ciò chì necessite, cambia in surprisingly not only the speed of remembering information, performing tasks, but also your attitude toward learning. Mentirà cun un libru in u lettu, ùn hà mancu pudè intruducir in un modu seriu, ma si sentate à una tavola, affinchendu una bona penna in manu, scrivite i abstracti nantu à carta caru, puderà accuncià. Inoltre, certi psicologi anu ricumandemu rigalu in vestitori - in un vistitu cun un attaccatu - cusì vi permettenu di cambià rapidamenti à un stilu di cummerciale .
  6. Scuprite u vostru modu di memorizà quantità grossa d'informazione - fate carte cù l'infurmazioni, ricurdate cù l'aiutu di l'associazioni è analogi, è cusì.
  7. Fugitate, pamper delicious for success, praise and once again praise! Ma i stimulanti sò veramente benati.
  8. Fate un cronolite di classi è rotuli, u riposu in brisure attivamente, megliu - in l'aire frescu. Ùn ùn mancanu di u travagliu, seguitanu riguardu à u schedariu, aiuta à mantene in pratica.

Hè tuttu, cumu si pò vedà, fendu stà imparale ùn hè micca cusì difficili quantu pare. Solu cuntu chì questu hè necessariu per voi, è agisce!