A tomografia computitara o MRI - chì hè megliu?

Per identificà cambiamenti patoggiuli in u travagliu di diversi òrgani è sistemi umani, ùn hè micca solu abbastanza per passà e teste. Quarchi cosa hè necessariu di fà altre studii. In fronte à a nicissità di sceglie, assai pazienti sò assai teme di falli i sbagli, perchè ùn sanu micca ciò chì hè megliu da a tomografia computazione o MRI.

Chì ghjè a diffarenza tra u MRI è a tomografia computata?

Per capisce chì storia hè più informativa in u vostru casu, deve bisognu di capiscenu a diffarenza tra u MRI è a tomografia computazioni. A principalità diffarenza frà sti prucessi sò i diversi fenomeni fisichi chì si usanu in l'apparatu. Cù tomografia computata, questa hè a radiazione di ragiO-X. Date una copia completa di l'statu fisicu di l'urgani è sistemi. Cù stampa di risonezza magnetica, hè un campu magneticu è radiate-frekwenza constantemente. "Dite" nantu à a struttura chimica di tissuti.

A diferenza per u MRI è a tomografia computazioni hè chì quandu CT hè un mèdicu pò vedà tutte e tessuti è studia a densità di razza X, chì hè cambiatu sempre in e malatie. Differenti in a cumpusizioni, i tessuti anu da assicurà e raghji di u dispusitivu in modu diversu. Hè per quessa, u più chjucu a diffirenza in a capacità chì sia assuciante, quellu chì hè pocu chjaru a stampa serà in fine. Cù MRI, pudete solu valutate visualmente a stampa, perchè hè basatu nantu à a saturazione di diverse tissuti cù l'idrogenu. Questu permette per visibili claramente i musculi, tessuti rotulati, ligamenti, spina e ancu u culu. Ma à u stessu tempu, l'osse ùn sò micca visibili, perchè cun una insulta ch'è ùn ci hè resonance da u calciu.

A diferenza hè di a dimensione di u situ esaminatu cù MRI è tomografia computazioni. Quandu facianu CT, ùn pudere micca scansà a spine sana, solu una piccula parte di questu serà visu. U apparatu MRI pò cumprà ogni parte di u corpu.

Quandu hè megliu fà una MRI?

Sapete a diffarenza di l'studienti di diagnostica, ma ùn capisce micca chì a tomografia hè più precisa da l'informatica o a riservazione MRI in u vostru casu? U prucedimentu MRI hè sempre più informattiv quan:

Diagnosticu di a malatia cù MRI hè necessariu ancu in i casi chì u paci hà l'intolerancia à u materiale radiopaco, postu chì in certi casi, CT hè indicatu per a so amministrazione.

A risuscenza magnètica hè a megghiu scelta si hè necessariu di studià i nervi intracraniali, glutula pituitaria e cuntenutu orbitali. Inoltre, stu studiu deve esse fattu da quelli chì anu bisognu di sapè l'urganisazione di u cancer cù l'intruduzione obligata di un agentu di cuntrastu (per esempiu, Gadolinia).

Quandu hè megliu di fà CT?

Sapendu quale hè a diffarenza di u MRI è a tomografia computazioni, assai pazienti ùn capiscenu micca e principalu differenzi di sti studii è credi chì sò praticamenti u listessu. A maiò parte di l'appruveghjani per CT perchè sta strada prus presta menos tempo è custa più. A tomografia compiuteria hè vale à voi falla:

Avete un scelte - CT o MRI? Sceglite u primu se tenete sospetti di ogni malatia di a spina (ducumenti d'erozia, osteoporosi, scoliosis, etc.). Hè più informattivu hè CT in u cancer, a tuberculosi è a pneumonie pulmonale. Hè preferitu per passà stu studiu è quelli chì avete bisognu di spicificà i radiògrafi di casamentu.