Cumu pudendu amparà nantu à a manu?

A persone hà sempre interessatu da ciò chì l'aspetta in u futuru. Per fà questu, hà resiru a diversità modi di guessing. Unu di i mètge più antichi di lettura di u destinu hè u paleificanu. E persone chì ùn facenu micca cù a parolla "guess" - elle di leghje u destinu di a manu.

Prima di avè amparate cumu per fughje nantu à a manu, avete bisognu di amparà un pocu di regule simuli. A lettura di destinatu hè sempre fatta nantu à a manu guidata. Hè ricorda infurmazione nantu à a vita currente. Hè cume chì a seconda manu riflette a vita previa.

Cumu capisce u patronu?

L' assimilà di u palustre ùn hè micca un capesce faciule. Per questu, unu deve bisognu di certu cunniscenza è una predisposa di leghje nantu à a manu. Ùn pruvate di capiscenu tuttu u tempu. Avemu bisognu cù i trè grandi linichi maiò.

  1. Linea Coracchiera . Ella suggerisce chì un omu manifesta in relazioni d'amore. Avarà da pruvà à amà, senza esse demandà nunda in ritorno, o serà un egoistu cummessu. À u palme di u filu hè sottu à quattru dite.
  2. A Cabeza line . Parlate di e capacità intellettuale di una persona è a predisposición à certe scienzi. A linea di ghjustu hè sottu à a linea di u core. Se a linea hè stata più longa per u dettu indice, a ghjente hà una propensità per e disciplini humanitari, se vicinu à u zitellu - à i tecnichi.
  3. Life Line . Questa hè a terza linea, chì deve esse tudisca di truvà, per esse cunnisciutu cumu per esse guidate in manu. Ùn ci hè nunda à fà cù a longevità, ma parla di una persone chì hà una direzzione di a vita è per quellu chì hà prublemi in questa zona. A linia hè stallata in un semicircussu sottu e dui linichi prelimi è, cum'è per esempiu, perpendicularle per elli. Una longa longa indicazione indica chì a persona hà un scopu chjucu è a direzzione di u muvimentu.

Eccu i primi principeschi di u nostru paleozziu, a cunniscenza di quale avarà aiutu à avè studiatu per leghje u destinatu. In ogni casu, i palmistes dì chì a fila puderia varià secondu a modu chì una persona hà vive. Cusì, tuttu hè in e vostre mani.