Palmistry: l'impurtanza di e linii nantu à a manu

A Palmistry hè una scienza chì puderà sapè cumu chì e linii nantu à a manu significanu. Inoltre, quandu l'appuntamentu una "carta di vita" in u chiromante, i signori nantu à a manu, i colti, a forma di i dete, i ungi è i palme hè stata cunsiderata. Dunque, per fà una previsione detallada, solu una volta di glancing in a manu, ùn sarà micca travagliatu. L'opinione cumuni chì u palmistry parra di u significatu di e linii nantu à a manu, l'espertu fighjate in i so mani, fendu curazioni à a so spina, è i palme hè ancu errone. Nantu à e mani di diversi tipi, i fili simili possu diverse significati. Cusì, se decide di studià sta zientia, sia preparatu per u fattu chì ùn vi pruverà micca esse faciule più faciule chì a materia prima di a biologica organica o a fisica nucleari.

Quandu fece palesa?

Hè micca cunnisciutu da sicuru chì a ghjente si praticà a pratica di u patronu, ma l'evidenza di u studiu di u significatu di e linii nantu à a manu si trova in i testi Vedic Indiani, chì sò assai più vechje ch'è i piramidi egiziani. Nant'à u palustrisimu, Aristòtilu spessu cita è spessu cita in i so trattati.

Ciò parechje a scienza hà sappiutu periodu di decadenza è a risultazione di interessu. L'ultimu periodu di dumanda pè i servizii di chiromantichi hè statu in 1846-1945. Fu durante stu piriudu chì un gran numaru di libbra è manu manuale di a palisaviglie sò pruduciuti, è parechje persone (l'espunaggiali è i charlatani) anu presu per interpretà u significatu di e linii nantu à e so mani. Oghje, l'interessu in a scienza hà sviluppatu gradualmente, ma finu à questu ùn pò micca esse chjamatu comprensivo.

Palmistry: Ciencia o micca?

Parechje ghjente tendenu à cunsiderà u patronu cum'è semplice delusion di una mente infaurita. È sta parolla hè più forte cunfurmata per u fattu chì a paleifici hè riferita à u campu di i scienzi oculisti, è u stessu nome di a disciplina per a persona di lingua russa ùn pare micca credibile. Ma se ricusammu u preghjudiziu, si ponu esse chjaru chì u paleificanu pò è deve chjamatu scienza. Dopu tuttu, per e grande, tutte l'infurmazioni aghjunti da specializatori in stu campu pò esse cunsideratu un studiu statìsticu, chì ùn anu micca analoghi in scala. Avemu un certu crede chì i buchjate sò più frívolosi cum'è brunetti, assicurendu a so capita quandu ci dicenu chì a prima primavera hè stata un veru friddu, ma u fattu chì una persona chì hà una certa cunbinazione di linii è marche nantu à i so palme hè inclinatu à a viulenza ùn pò micca qualchì raghjone. Qualchissia vi dicerà chì a comparazioni cù l'statìstiche hè troppu negra, postu chì u paleficuità ùn mancu a seguita di u numaru di i persone chì e marcelli di a manu riflessa u veru eserciziu di l'affare, ùn sò micca persunanzi, indices è pesi. Iè, hè veru, in a littiratura muderna ùn ci hè nunda d'infurmazione, solu i risultati di studi privati ​​sò dispunibili, ma siddu avemu a presumibilizazione chì l'orighjini di l'affari hè in India, è hè pussibile d'invià l'esistenza di l'infurmazioni in i libri antichi custodiati da a casta di u cleru.

Quantu hè precisu i preputenzi di palmists?

Palmistry ùn guarda micca u 100% d'assicuranza chì un avviu sarà necessariu in a vita di una persona. U passatu pò esse dichjaratu in qualchi dettu, ma u futuru ùn hè micca staticu, hè cambiatu è cambiantà di ogni attu di l'omu. Sì, ci sò rotari punti chì anu da passà in tuttu, ma u restu ùn cambia micca in u nostru putenza. Allora, u palmericanu ùn parra solu di a predisposición à questu o quella linea di cumpurtamentu, a probabilità di un eventu, micca più. Inoltre, un pò micca esse l'azfrani inaccurità in l'interpretazione di i signa.

In i libri nantu à u patronu, puderete truvà assai esempi di i casi grazii di l'esercitu di a preputenza, micca in u modu chì u palistanu o u so clientu significava. Unu di a più reveladora hè a preputenza fatta à u re di Macedone, Filippu, da a so morte da u carru. U rè spavintatu, avendu avutu sta nutizia, hà urdinatu per fallu tutti i carru, ma sempre perutu. Duranti l'esercitu teatrali, Philip hè statu tombatu cù una spada, nantu à a ghjente chì era sculpitu un carru.