Acqua melone è melone durante u travagliu

À l'estiu, un gran numaru di adulti è di ziteddi sò savurati da meloni dolci è zucchi. Certu, u sandia è u melone sò assai benfiziali, ma e donne d'averaghju spessu scantatu di manghjaraghju, è scantannusi per dà a salute di u so figliolu o figliola nascita.

In questu articulu, pruvamu a sciugneri s'ellu hè pussibule di manghjà di dulce è melone quantu anu amatu, è cumu utilizà bè boni cun u bagnu in modu per ùn fallu micca dannu à u zitellu.

Hè pussibule di manghjarete i meloni è a meloni quandu u lactate?

Sicondu i medichi megliu, i meloni duranti u pezzu di l'alimentazione di u zitellu hè simpliciamente necessariu, cumu si portanu una quantità enorme di vitamini impurtanti è traccia elementi. In particulare, a polpa di u dulce cuntene assai affari furfanu è u ferru, perchè questu bacca aiuta à crescenu u livellu di l'emoglobina in u sangue di a mamma d'infuriatura. U melone, in più di l'elementi supra, includenu ancu minerali impurtante quant'è sodium, fòsfor, potassiu è magnesiu, è ancu vitamali A, B, E, PP è cusì.

Inoltre, i meloni cuntenenu una quantità maiò di acqua, perchè u so usu hà un effettu pusitivu in a saziamentu. À u listessu tempu, in certi casi, manghjendu di dulce è melone quandu allibera da edda pò esse periculosi, perchè oghji ghjovani avè da esse assai attenti.

Allora, sti frutti succeddi è dolci anu un'urgiu diureticu pronunsiatu, chì, cù cunsumu eccessivu, pò dannu un corpu di a donna. Inoltre, ùn anu micca scurdatu chì a maiò parte di meloni è i sanduli sò cultivati ​​cù l'utilizazione di nitrati è di altre sustanziichi preghjudizii, chì anu un impactu negativu in u statutu di u viaghju gastrointestinali è di l'altri organi internu di u zitellu.

Infine, a pulpa di u melone hè un allergenu forti forti è spessu causa l'intoleranza individuale. Per evitari, entre in a dieta melone o fragole in a tacitazione deve esse moltu cura, seguità da curazione di a reaczione di i migghiori è di nutà tutti i cambiamenti chì si sò in u so corpu.

Allora, in i primi 3 mesi dopu à l'apparenza di u zitellu, l'usu di meloni è carburanti hè cunsigliatu d'astènesi, è dopu à questu tempu per pruvà à manghjà un pezzu di frutta matura. Sì senza reazione negativa di u corpu di u zitellu hè stata segata, a ghjovana materna pò aumentà a porghje di a padedda di a melone è a polpa di melone à 150-200 gramma.