Leah Seydou hà fattu pubblicazione di Louis Vuitton cun cavallu

Bond girl addivintò una zitella di Louis Vuitton - Lea Seydou hè a ora di l'heroina principale di a publicità campata di i Louis Vuitton handbags. L'attrenda hà introduttu i mudelli Capucini è City Steamer. U piumale di a Frenchwoman hà da esse assai spettaculari grazzi à a so bellezza è u cavallu nantu à u quadru.

Nova pulitica

Nicolas Gesciere, diventendu u direttore creativu di Louis Vuitton, decide chì questi i prudutti di a marca estunu rapprisintati da attrici ghjovani di talentu chì si puderanu diventà, chì anu ancu parechje rolli è fama di u mondu. L'annu l'annu, a so scelta hà pricipiatu à Alicia Wickander, di 27 anni, in questu hè statu rimpiazzatu da Lea Seydou di 30 anni.

Leghje ancu

Ranchista Modernista

L'autore di u fucili era u famusu Patrick Demarchelier. Per u travagliu, u gruppu creattivu andò à u Mexicu. U postu di a photo era un ranchinu pocu, disignatu da l'architettu Luis Barragan.

I vostri ritratti pigliati in u sfondate di i pareti rosati brillanu sò stati laconi è bellissima. In parechje imagine, a sucità di Lea hà fattu un cavallu scherzu.