Cape Byron


Capu Byron (nome inglesi - Capu Byron) oghje hè unu di i posti ritencionati per visità in u cuntinente d'Australia, attraendu i turisti cù a bellezza di u paisaghju, maravigliate vista di l'ingiru è a storia di u so scuperta.

U caparu hè statu apertu da u famusu marinare James Cook in a mità di maghju 1770. Cook l'hà chjamatu in onore di John Byron, chì hà fattu un viaghju round-the-world à mezu à l'anni 60. Seculu XVIII. Vi parvaraghju più di dettu riguardu à sta vista interessanti.

Chì ghjè interessante Capu Byron?

L'attrazioni principali di u Capu Byron hè u faro biancu nè (faro di Cape Byron), custruitu in u principiu di u XXimu seculu da u prugettu di l'architettu Charles Harding. Hè unu di i 13 grandi fossi in l'statu australianu di New South Wales. Hè pussibule à ghjunghje à u faro à un caminu pittoresque, è vicinu hà avutu una stazzona d'observazione cun una vista maravigliosa per a cità di a Byron Bay è, di sicuru, à l'Oceanu Pacificu. Hè ancu avissi nutatu chì in queste parti, ci sò boni posti custieri per quelli chì piaceru cunquistà l'olii nantu à i bords è scuba divinga (in particulare à a roccia di Julian), in più di e cilesti impurtanti.

Per quelli chì piaceru attivu recredu, ricumandemu à vultà nantu à una cammara per u caminu di u "Byron Cape", per esse unu di i primi à scuntrarete a alba in l'Australia è veddi a vegetazioni custiera densosa. In ogni modu, puderà apprezzà i vista di e sfarenti interiore di u mari, i biancu è a natura è i bosculi verdi di u subtropikale. A cunsirvazioni in u faro hè un locu maravigliu per osservà i balli è i delfini, chì sò particularmente numerosi da ghjuni à uttrovi. Nannini-cannabis è carpini i tiburoni, turtles, rocce è altri corsi marini anu fluttu in e custiera.

Pi maravigliate u Capu Byron è u so faro maravigghiusu hè pussibule da l'altura di u volu di u paese d'avè, dopu avè scumpete nantu à un glider o un globu termale. L'altru opzione hè di andà in u cràter d'un anticu voluccu è vede u territoriu di u Parcu Naziunale "Sceneryore muntagna", è da u parcu "Naytkep" i turisti ponu accade à a cascata Mignan.

Cumu ghjunghje?

Sta cape hè cunsideratu u puntu più estremu in Australia. Si parlebbe nantu à e coordenées di Capu Byron, hè à 28 ° di latitudina sudu 153 ° longitude. Pudete ricevutu à Byron Bay per vola in i voli domestici da i cità maiò in Australia o cù un trenu di l'autostrada.

Da u centru di a cità à u Capu Byron hè una maravigliosa strada di l'Oceanu . U trafficu di l'automobile in a cità di Byron Bay ùn hè micca abbastanza cumuni, i residenti è i clientni di u fiumu si movenu quì, principarmenti di bicicleti o à pedi. In ogni casu, pudete pagà un caru micca solu per visità u capu è u faranu, ma ancu per viaghjà in u circondu.