Giardinu botanicu in San Petesburgo

U Giardinu Botanicu di Peter the Great a St Petersburg hè cunsideratu u centru di a scienza botanica russa. Inoltre, ellu porta u titulu di u giardinu botanicu più anticu di u paese. U territoriu comparativali di questu uparaghju vi daranni cù una gran varietà di i pianti di diversità urighjina. In u territoriu ci sò l'acqua di u palme è l'acqua, chì vi sorprendanu cù i so "abitanti". No menu interessanti hè u Parcu-Arborettum chì conquiste a maestà.

Storia è Territoriu

A so storia cuminciò in u 1714, quandu a cità di Aptekarsky hè stata aperta, in quali piani raru è internaziunali stòrici foru cultivati ​​cù cura. U giardinu era di grande valuru per a medicina è a scienza botani in generale. In u 1823, in u so locu fù apertu u Jardinu Botanicu Imperiali, chì retenu a mudellu à questu ghjornu. In u so territoriu ci hè un parcu è i serdi. A so superficie tutale hè circa una ettari.

Giardinu Garden

A data, a cullezzione di u Jardinu Botanicu hà più di 80 mila esposi, è chì u parcu hè statu creatu nantu à duie seculi, si meriteghja hè cunzidiratu com'è parc d'arboretum.

Unu di i "sights" di u Giardinu Botanicu hè u sacru. A so area hè abbastanza grande - dui è medio chilometri. U campu si trova in a parti cintrali di u parcu, cusì tutti i visitori anu a pussibilità di vede stu stesu è in qualchì specchiu specchiu magicu - ciuriscenu. Un fattu interessante hè chì per u Jardinu Botanicu in San Petesburgo in Russia, varietà di ghiaccio è resistenti chì anu creatu in a capitale del nord di u paese. Ma sti variità sò sempre belli fiori, chì anu un arcu rosu è rosu rinu.

In u Jardinu Botanicu u fiore in sakura in maiu. In 2013, questu avvene piace u visitori di u 5 à u 7 di maghju. Ma ogni annu i fiori di ciuri culuranu à parechji volte, per andà in una scursioni per u giardinu, scopre a previsioni da specialists.

Un altru orgogliu di u park arboretum - queste sò peonii. Parechje ghjente visitate u parcu à ghjustificà l'abbundanza di sti belli fiori. U museu di u Giardinu Botanicu di San Petruburgu annu ospitanu una mostra di peonii. A tendenza è a gravità di i fiori, a so bellissità è una scala d'ombra cun facilità guarancià u core di ogni invitatu di u giardinu.

Tempu di travagliu

In u Giardinu Botanicu duie 12 excursions, ognuna di quale hà u so propiu tema, cusì elettu u prugramma, studià travaglià ciò chì serà l'excursion è in quale parte di u parcu offre hè stata offerta per passà a maiò parte. Inoltre, l'excursioni sò iddinitificati per i visitori di l'età diffirenti: i studienti sò datu infurmazioni più simplicemente, tentativu di captivà cun fatti interessanti da a storia è bellezza di u parcu, è l'adulti sò datu più informazione usendu a terminologia.

U Giardinu Botanicu travaglia sei ghjorni à simana, solu u luni. A visita à l'internaziunista hè dispunibile ogni ghjornu, ma ci sò parechje limitazione:

  1. U figliolu sott'à trè anni di età ùn sò micca permessi d 'entre.
  2. Pudete vede l'invernamentu cù un gruppu di scursioni.
  3. L'urtulanu hè apertu da 11-00 a 16-00.

Apertura di u Giardinu Botanicu in San Petesburgo: di 10-00 à 18-00. À u stessu tempu, l'intrada à u parcu durante u piriu da maghju à uttrovi hè assicurata liberu, è ancu in parechji musei di a cità. Inoltre, in questu tempu, assai sughjetti staggiani sò urganizati. L'amministrazzioni di u park risponde abbastanza à l'excursioni di sughjetti in anticipu - per una à duie simane.

U Giardinu Botanicu di San Petesburgo si trova à: ul. Prufissuri Popov, casa 2 (travirsendu u Prospertu Aptekarsky è u terrapliu Karpovka). Pudete ancu fà creà u parcu cù metro. Per fà questu, avete bisognu à fà stalla in stazione di Petrogradskaya è caminate per uns 7 minuti.