Psicologica Vedic

I Vedas sò una scienza antica di u mondu, a so struttura è l'integrità. A psicologica vèdica hè una branche di i Vedas, una scienza chì travaglia cù a cuscenza di una persona, studia è cura l'ànima. Ogni altra direzzione di a psicoluggìa travaglia cù a mente umana è cum'è a medicina moderna trattà cunsiquenzi più di i sintomi. La psicologìa vèdica di a direzione nantu à a divisiona di u mo spiritu è ​​l'ànima, a realizazione di a felicità per una mente pacifica.

Vedas è successu

In u palcuscenicu di cunniscenza cù a psiculugia Védica, a quistione si spargiu, perchè chjamatu a psiculugia di successu. Un sapè chì Veddi sò, pudete risponde senza difendenza: a pacificazione di a mente è a alma felice inevitabbilmente porta à u successu, a prusperità di materiale, u sapè di induve u dirittu, a dispusitiva di elli, è in generale, per quessa necessanu da l'omu. Ma i lege di u universu sò tali chì, se ùn avete micca a felicità, ùn sapete micca successu .

A psicoluggìa vedica di u successu hè guidata da i miriose:

U furmazioni di a psiculugia vedica hà divinutu cusì grande in u mondu mudernu, precisamente perchè avemu l'usu di cercà a felicità cù a mente. Una persona hè aspessu à a satisfazione di l'alimentazione, l'alkohol, a nicotina, u sessu, tuttu questu hè interessanti à a mente, ma l'excitazione annantu è quì hè u vacu.

A manera più faciule di caratteristicà a psiculugia di i Vedas hè cù e parolle "felicità tranquilla è tranquilla". Puderete sapà per pacificà, calma a mente, è divete valurizazioni spirituali: cumunicazione cù i vostri amanti, l'autore, u perfettu. A gioia cumprata à i Vedas hè una felicità inesgotabile.