Calzature di moda otoño-zima 2015-2016

Boots sò un modu cusì affettuatu è stylish di calzature, chì hè sicuru d'esse cose da aduprà per a tempesta d'oghje u invierno. In i cullezzione di designu sò parechji mudelli pratichi è muderni per cumplementarii l'imaghjini di stili differenti.

Calzature donna di moda - tendini d'oghje è invernu 2015-2016

I caratteristiche di i scarpi, moda di sta stagione sò:

I mudelli di u calzarii di donne oghje-invernu 2015-2016

Furnate a vostra ricerca di i scarpi pò esse i seguenti mudelli:

  1. Una opción interessanti per u vaghjimu sò i scarpi cun un toe apertu . Ùn sò micca e donne chì chjamanu stu mudellu, anche si per u tempu sicondu sò assai adattati, sopramente chì quelli piani palesanu u piu di ghjunti.
  2. Eppo in ligna di u bugjughju in u culori di l'otoño cun un tufu massivu è liggeru curvatu "ferrazione" cù un nasu in u tundu. Hè calzatu chì ùn sò sola sola stilosa, ma ancu prughjettanu a cunsulazione di u patrone.
  3. Boots cun un nasu strettu - un classicu, amatu di assai ghjente chì prefessu i fiori eleganti è femini.
  4. L'opira di l'eleganza - i pitture piatti in u stilu di direzzione punk-gòtica attruvau ancu u so postu in i cullezzione di designer. Ridu in caratteru è rudo in u modu di u performance, sò assai adattati per l'imagine ribelli.
  5. Boots 2015-2016 in u sportiu - u sughjettu di una chic chic. Questa stagione pò esse usatu cù costumi semi-classichi, faldi largu .
  6. Iò, i pappelli di moda in 2015-2016 siguendu lofers. Sò difficili ùn ti piace, almenu per u fattu chì sò ideali per i mudelli di i pantaloni è i jeans. Inoltre, a vasa si senti assai cunfortu in elli.
  7. Se vulete aghjustà un pocu più altu, ma per qualchissia chjaru ùn voi micca vugliutu cù calzetti, cusì u pumu nantu à a piattaforma venite à salvà. Questa tendenza in u stilu di i 70 hè assai populari stu annu, per quessa chì valore a prutezza per appruie i prupietà di vede in quelli pezzi bè.

Calzature oghje-invernu 2015-2016 - materiale è dicurazione

I posti di a stagione entre i materii per a fabbricazione di i calzarii di vaghjimu è d'inviu sò:

  1. A pelle naturali hè pertinente in i tempi. Calzi faciani di stà belli belle, carchi, chinu. Inoltre, u materiale naturali favurisce chì i vostri ghjoculi, ancu in tempore chiudu o nevoso, mantene dinò è dinò.
  2. Corti di reptili. Puderete sfarenti sfumature - rosse, borgoña, verde, blu.
  3. Latex hè una versione futuristica è brillanti di materiale per i scarpi. Ci hè rapidamente adapta à l'anatumia di i so gammi, senza pretensioni in i cura.
  4. I 2015-2016 stivali d'invernadali di moddu pò esse di fur, è micca necessariu à curretta. Longa sunnita, quandu si vutò, hè ancu u dirittu à a vita com'è materiale per i scarpi.

Puderanu pudete esse decoratu cù inscriptioni o stampi, fittings metalliche, lazzi cù sievi. A culorazione di i zitelli d'avè u 2015-2016 venti hè ancu assai diversa - ùn hè micca necessariu di sceglie i culori tradiziunali, pudete prifiritu un pruduttu mudernu o più originali. Induciramente, chjama attendu à i so grafichi inusuales - un disignu chì combina no solu parechji culori, ma zigzaglie, quadrate, rectanguli.