Plantendu iri in primavera

A bellezza di iriuri fiuriscenu astridda, è se addiscite questu a so pretensione, diventa più chjara perchè sti fiori si ponu vistu in quasi ogni parti dacha. Irisi sò stati periè, hibernate in a terra aperta. I fiori in i pianti sò generative (pedunculli) è vegetative (razzi sottilià di ligami annuali). Un spike in fiore pò dà l'oghji fiori. Hè dipende a variità. U rizoma pò esse friable, filamentu o cordiforme. Per via, i risizii di iridini migliurà l'estructura di a terra. A ripruduzzione di iri sò realizati è vegetativamenti, dividendu u risidicamentu in ligami, è i semitiche. U ultimu mètudu hè utilizatu principalamenti per a variità di variità hibrida. Sì piantavule u vaghjime, i fiori fussinu nantu à u primu annu. Quandu si aghjunghjenu i graneddi - in dui o trè anni.

Preparing for planting

A piantazione di iri hè fattu in primavera è in autumn. In primavera, cultivà iri cù benzini hè successu, hè necessariu di preparà u materiale di piantazione da u vaghjimu. Per fà quì, aghjustate à u momentu quandu u fiorente di a pianta finisci. Duranti stu piriu, i fiori spiccati, è e radiche è a massa verda cuntenenu a cultivà attivamente. Miss u mumentu - a pianta muriri o ùn avè u tempu d'arradichera. Se interessate di cultivà iri in a primavera, hè cunsigliu di cultivà à a fini di marzu o di prima aprili. Prughjettu dopu à ghjugnu, a pianta fiorente vi cuntene a prublema primavera. A vera strata, in iri, a floritura più magnificente hè osservata in u terzu annu.

Prima di cultivà iri bulbusi in a primavera, hè necessariu à a fini di sittembri, quandu u ciclu vegetativu hè cumpletu, per selezziunate u arbustulu più grande è più avanzatu, digu è agite cù a terra. Cù i vostri mani o cù un cultile, dividite u risidicamentu in i fragmenti per chì ogni ghjornu teniu un fasciu di lignu è u vindu di almenu un annu (preferibbilmente dui). Scurcià e razzii di l'arbulu di a mamma per una terza, è sguassate i vechji ligame chì sò siccati. Tutte e peccati, secchi è danucanu, eppo chjappu, è tagliate a meza verde. Dopu quì, desinfectate u risiconu per quinze à vinti minuti in una solu solu potted solu di permanganate di potasio. Allora in u sole, lasciassi è seccu seccu sò trattati cun carbone fuutu è sulfuriu (aghjau un rapportu di 1: 1). In questu condicioni in un locu fridescu, fassi guardà i risicchi finu à a primavera.

Regoli di sbarcà

E ora cumu nantu à a pruduzzioni di iri in a primavera. Prima priparate u travagliu in un spaziu pocu, scavalcatu è perffre. I ghjardinati biotevuli recomandanu per fà creà u tarritoriu. Sè trattatu u tarritoriu cù erbiichi, in a staghjone di u veranu, si pò liberà di u bisognu di spessu a piuma di iri, eliminendu e male. Puderete fugliale è compostu in u duminiu, ma iri, sentenu aggradèvule è senza alimentazione. Se tu avete fertilizante o erbicidi, pudete fà plantà iri in un mesi. Preparate fossi (micca più di 10 centimetri di profonda) facendu un petit muntagna in u centru. In questa muntagna chjostru u risiziu, E ligge e righene l'arrabbii à i costi è fassi l'aghju cù a terra. Pour bien l'acqua. Fighjate l'esempiu règule di pettinarete iri: trà dui pianti, a distanza ùn deve esse menu di più di metru, entre fila - micca menu di 70-80 centimetri. Nota chì quandu uplantà diverse varietà di e piante sò stati posti chì e nanu anu creatu in a fila di prima nantu à u partitu sud, medium size - in u centru, è in alta - in a darrera.

Hè facilitu per a cura di iri . A pianta ùn hè micca esirciante à a terra, fertilizante. In un pernu qualchì periodu, iri sò riabili. Senza senza regiànnucci, ùn murenu micca, ma puderanu perderà a so cumplittamenti.