A nova coleta di Dolce Gabbana 2014

U principiu di u vaghjimu hè sempri cunnessu micca solu cù aspittà à l'estiu, u principiu di u novu studiu è di rinfrescenu, ma ancu cù a renovazione di u vestitariu. A vendita di cullezioni d'estiu, modelli di moda è a persecuzione di e cultu è a must-must season - hè quella chì significa per i fashionisti principianti di settembre.

In questu articulu seguiteremu u colettu di Dolce Gabbana in autunno-inverno 2014-2015.

Dolce Gabbana - u culleghju 2014

Malgradu a popularisazione di u muvimentu di diritti animali è i numerosi prutesti di participanti à stu muvimentu contru l'utilizazione di furna naturali è di u pelle, a casa di moda Dolce & Gabbana ùn pare micca prugettu di nigà à i clienti u piacè di decoratori cù robbi, capelli stufi è scarpi. In a nova coleta, ùn videnu micca solu prudutti di u pelle, ma ancu parechji elementi decorattivi made of fur. Senza dubbitu, a pelle hè una di e tendenze principali di a nova tempesta d'oghje è invernu.

Questa falle, i diseggiani pruposti una scelta di parechje stili di capiglii: siluette in forma di A, longu di corne di genna, è hà scurciatu.

Comu una decorazione, motivi, pelle, appliqués è imagine funnamintali sò stampati (per a strada, a chjave d'oru com'è un elementu decorativu hè ancu attivatu in a cullizzioni di D & G Kids).

A Cold è l'umilità ùn hè micca un impadatore di i veri moda, dicenu disinfettori, è offre à u publicu un capelli curtite charmanti è un capo curtu cumminati cù shorts e mini faldes. Autunno - ùn hè micca una occasione per amparà e cose sloveni è tannicati sottu u vestitu multiplu.

Vestiti di Dolce Gabbana 2014

Duranti l'esistenza, u duque Domenico Dolce è Stefano Gabbana hà criatu assai cose cultic. Ma ciò chì veramenti - sò i veri leggende di u mondu di a moda. U vestitu di i disinfestori italiani hè una valore aghjuntu à qualsiasi tutte l'armarii.

Questa cascata, Dolce Gabbana ci prupone una scelta di una varietà di vestiti luxurii per ogni gustu. Conquistà rapidamenti i podiosi è corazioni di e donne di moda, a longu di u midi cuntinueghja a so prucissioni vittoria - vestiti è faldes di longitudes mediani in u casamentu serà utili per tutte tutte e donne. Utilice li megliu cù i scarpi in tagliu per evità di i scuperte visuale in a figura.

E quelli chì, per qualchì propiu, ùn piaceru micca midi-vistiti, i diseggiani prupone l'aghjustà u largu di ghjinochju (ligeramente più altu o ligeramente bassa).

Dolce Gabbana cù vistimenti curtite questa falle pò esse mischjate cun tutte strisciante è aperto. Un cumpagnu decentu per un vestitu pò ancu esse un calze, calzini brillanti o leggings (chjucu o cù stampatu).

Mini vistori di i gurusi di moda italiani in u vaghjimu di u 2014 anu imbuffulatu cù appliqués è stampi di temi foliali è fanti (civelli, rami di i piante, chjave, fiori).

E vistiti in u pianu ùn sò micca troppu praticali per a caduta, ma quantu anu vistu! E, sicuru, casi ùn anu aduprà u vestitu longu è luxu di Dolce Gabbana cum'è un vestitu di ghjornu. Dopu tuttu un rolu essinziu in sceglienu vistimenti ch'ùn si svolgende micca in modu di praticità, ma da bellezza è stile.

I vistimenti di u liceu trasparente o lace in dui recontu sarete voi un veru aristocraticu, trasfirimentu di a vita di u ghjornu in un cunti di fata criata per noi da u tandem di moda italiana.

Style Dolce Gabbana 2014 - una mistura di chivalrie, motivi di cunti è veru lussu italiano. "Una volta un tempu in Sicilia" - quella era l'introduzione davanti à l'espetazione di i leggenti Italiani. Pare com'è u nome di un conte di fata? Cusì hè. A nova coleczione di Dolce Gabbana 2014 hè una storia di cunti, glorificà a bellezza di a donna, rinforimentu è a sexualità.

Scrivite in parolle tutti i matrimonii è l'associazioni chì si sorgienu quandu anu à vede à i creazioni màgichi di u tandem di moda italiana hè simplice.

Operei di valutà inde u valore parechje più d'imagine presentate da a marca Dolce Gabbana in l'ultima recita 2014.