U cullezioni di vesti di 2014

Varieghja in i più chjucu - questu hè u muttu di a nova tempesta di a moda veranu di u 2014. U vestitori di a donna, secondu a famosa disinfettori, hè simplificatu bisognu di colmule cù culori purcelli lucali. Uvaghja, russa, verde, violeta, tutti sfumature di culuri - i culori chjode in u novu cullez di l'estiu di i vistimenti di e donne, dimustrati in l'ispetta in 2014 da famosi casi di moda. Chì eranu i siluette di i ghjente à i dimostra? Ciò chì deve a voglia di ricusalli u to vestitevamu cù e donne di moda? In questu articulu avemu discuttu i tendenzi principali di e cullezzione di colture di designer, perchè l'estiu di 2014 sia elegante, di moda è memorable.

I tendenti d'estate

A simplicità di a siluette, e strade di e stuzzichini sò stati, quella chì sò i tendenzi principali di a moda di u ponte di u mondu. I Modelaturi ùn anu micca apughjatu nantu à a creatività di i tagghiati, ma nantu à a struttura di tessili è a solu di culore. Cusì, i formule stiliani laconii ponu vistu in a cullizzioni di vestiti di moda di a primavera-estiu di a stagione 2014, rapprisintatu da a casa di a moda casa di l'Olanda. Ma u cuncepimentu minimalista hè dilujatu cù lace, tozze asimmetricu, volenu in bascu è culori brillanti. In issi vistimenti, a feminità è u romanticismu venenu à u cummerciu. Classici sò eterni! Questu hè cunfirmatu da a cullizzioni di vestiti d'istati di A Detacher, Zadig & Voltaire è Adam Lippes. A cumminazzioni di una siluiglianza reticulata, tagliu di corta cù u collu, u cuntrastu di biancu è neru hè più rilevanti ca maiò. Saierii è vistiti di medium length, manichi di manichi cortosi di taglioli classicu dà l'imàglia ancu di più feminità è eleganza.

Amori scuppianti è rivolottu culori? In l'estiu di u 2014, nunda ùn permettà micca di mantene in a tendenza, perchè a ricchezza di stampi hè torna à l'altura di a moda. Questa tendenza pò esse tracciata in l'ultime recensioni di House of Holland, Jeremy Scott, Etro. In novu à favori, i diseggiani anu una ghjacinetta è cagna bona, una stile chjaga è biancu è culore (Alexander McQueen, Chanel, Burberry Prorsum).

Per a staghjone di l'estate estensiva, una cumminazzioni di materiali cù una texture è densità differenti hè caratteristica. U fenomenu di solitu nantu à u podju hè una misura armonistica di cuci è satin, terciutu è silk, lana è satin. Tali spirimenti micca normali sò offerte da Jean Paul Gaultier , Emporio Armani. Ma JW Anderson è Alexander McQueen preferenu enfatizà a traslutenza, erotica è ligereza, chì aghjunghjenu fringe à a vistita di donna, inserenti da l'organza è u còdice.

Comu pudete vede, u volu di imaginazione quandu creanu imaghjini stylish summer hè unlimited.