Radioterapia in oncologia

A radioterapia in l'oncologia hè unu di i metudi più efficausi di u trattamentu di diversi cancers. Hè fundamentu nantu à a radiazionu ionizanti, creatu da un apparatu speciali cun una forte fonti radiuattivu. Ùnicu ùn aiuta à reduzà u tumore in grandu, ma ancu eliminàllene solu.

Tipi di radiazzioni terapia

A radiation therapy hè spissu usata in l'oncologia, perchè pussedi u "curatu" à u tumore. I canti di u cancer sò sensibles à a radiazione ionizanti. Quandu radiulò, sò attivamente diviziatu è una varietà di mutazioni accumulate in u tumore, è i vascii chì l'alimentanu sò soprapiamamenti partigianu. Comu a cunsiquenza, ella morse. In questu casu, e cungressi nurmali nun praticamenti attimpenu a radiazione, perchè ùn permette micca.

Ci hè parechji tipi di radioterapia in l'oncologia:

  1. Remote - l'irradiazione si faciule à una distanza da u pelle.
  2. Cuntattate - u dispositu hè situatu direttamente nantu à a pelle.
  3. Intracavitariu - u apparatu hè injectatu direttamente in l'organu feritariu (per esempiu, esofago, uterus, rectum ).
  4. L'interstitiale - a fonte di a radiazzioni radiactiva hè posta in u tumore.

Ogni tipu di tali irradiazione pò esse usata com l'unicu modu di trattamentu o à tempu à altri metudi (quimioterapia o intervenzione kirurgia). Di solitu, a radioterapia in l'oncologia hè aduprata dopu a cirurgia per anu à cumpressione solu i cilantivi di u cancer, o prima di a cirurgia per rinfurzà a dimensione di u tumore. U cursu di l'irradiazione pò esse prescritto per u cancer rinfrisa dopu un pezzu curtu o longu di tempu.

Quale hè micca aggettivu di radioterapia?

A radioterapia ha parechje reaczioni avversi. Inoltre, l'epiteliale intestinali è u sistema di i fisicu puliticu sò sensibule à l'irradiazione. In certi casi, a ricuperazione di u corpu dopu a radiation therapy in l'oncologia serà assai difficili o ancu più dolente, a situazione di u pacicte s'aggrava. Per quessa, l'esposizione radiation ùn pò esse realizatu cù:

A radioterapia hè ancu contraindicata per quelli chì anu avutu altre seria malatie, in addition a un tumore:

E secondu di a radiazzioni terapia

À l'irradiazione radioactiva remota un pacienti si prisenta:

Quandu s'impatruniscenu à u collu è a testa in a maiò parte di i casi, i capelli di i pazienti è l'audizione hè intruduciutu, alcuni ùn hè un cosciamentu in a gola, u dulore in inguernu è a vuci razia. I cunsequenze di a radirativa, chì radiate l'urganisimu in a cavità tororica, sò più grossi. I Pacifanti averebbanu a tez a sulcia, curtitezza di respira è tenerezza di i musculi.

Effittività radioactiva nant'à l'orgogliu abdominal pò purtà à:

Parechji malati sò nuvellu, diarrea è vomitu. A radiation therapy cù l'oncologia di i glanduli mamari pruvucà l'iniziu di Reazione inflammatoria di a pelle, muscoli musculini è a tezza.

Quandu u trattamentu di u trattamentu hè cumminatu cù a quimiòtiba, u neutropene hè osservatu - una dramaturgia dramatiche in u nivellu di leucociti. U radiuctativu pò pruvucà a cistitis è rinforza a cardiotoxicità. Da e consegenze tandu, u più cumune hè: