Topiary da sisal - master class

Topiary da sisal ùn hè micca solu un attore decoratore attenta, capace di pittura di a vostra casa, ma dinò una grande idea per un rigalu. In questu articulu avemu dettu qualcume per fà un altruista da sisal, topiary da lana o qualsiasi altre materiale simili.

Topiary da sisal: una classa maestrale

Per creà un topiary da sisal cù i nostri propri mani, avemu bisognu:

Curà di travagliu:

  1. Agghiuncate una picca acqui di u ghjuvatu (per chì a mezcla stà una coherenza di a crema agria), stitch bien, perchè ùn ci sò senza lumbe di legnu seccu è valdi in un vaso vacante di vigneti cusmetichi (o qualsiasi l'altru forma è grandore adattati). In u centru di u bastone inserisci una veduta da l'àrburu ("troncu"). Se ùn pudete truvà una veduta, pudete aduprà un bastone currettu da qualsiasi sustegnu materiale - legno, metale, plastica. Inserisce a vanda (bastone) duverà esse misurata per un tempu, finu à chì u gypsum piglia. Pudete cuntene a manu, per ùn avviassi à u cantu.
  2. Dopu chì u guadete hà siccatu, ci stigghiamu a cima di u "troncu" una piccula balla di ballu di i zitelli. Fate megliu cù cola calda.
  3. Preparamu bundle sisal. Per fà questu, piglià un pezzu di sisal è cumincià à scupperà, formant una bola. U muvimentu in questu casu duveria esse u stessu quandu mudificà una bola di plastica.
  4. Per via di questu, sò i boli. Avemu fattu assai di sti boli, perchè si pudemu stallà a bola da ogni ubbitu. Per creà cusì topiaria, cum'è noi, duvete duie paccheti di sisal.
  5. Dopu chì tutte e pilasghjule sò torciati, avemu principiatu a cola à u ballu. Pigliemu (cù l'aiutu di cola calda) in forma di circles, allughjendu u centru senza significatu. In u centru di ogni circhiu ci cogliu una fioritura nantu à u troncu cortu. In parechji circondi, pudete micca pittendu no solu fiori, ma ancu di fogli.
  6. In questu modu quì copule a superficie di a bola cù boli è fiori chì formanu a corona di u nostru arburu di felicità.
  7. Avà dicemu a parte di fondu. Facemu un cercolu da u cartulina fustigazione, un pocu di più di diamitru ca u fondu di u cane di basa.
  8. I scicchi protuberanti di u rolu di u paper sunnu grezzati cù cola (usamu una cola penisula per questu scopu) è presseghjanu fermu annantu à i muri di u cane di basa.
  9. À u paper di carta chì guidanu culà à a riva di u raffia è principià cù u cunfurmendu à u nostru puchu à u cima. Fixemu a fini di a raffia cù cola calda.
  10. Dopu chì a pignata hè tutta sana cù raffia, pudete apprecate à u vostru gustu, per esempiu, cù un arcu è una fioritura decorativa. In più, pudete aduprà perli, cunti, cazzi - quantu vulete.
  11. U ghjuvatu friddu in u cane sò fatta cun "Titan" è cuparti cun un pezzu di sisal di u tagliu appropritatu. Scorciammu u troncu d'arvulu è a corona cù l'aiutu di perdi, arcu o altre ornamenti. U nostru arburu hè prestu.

Avà chì avete amparatu à fà un cumitatu da sisal, pudete applicà sta stissa tècnica in creà articuli di qualsiasi altri materiali - bòde di lignu, bèziuli decoratori, bèziuli o pilami.

In a galería pudete vede esempi di altri topiarias da sezal usendu u nostru microscope. E quandu avete maestosu, suggerenu chì vi turnate per creà materieali di topiary da altre materiali: cafe , pasta , paper ondulate , organza , ribbelli satin .