Cumu fà una vera magic vera?

Parechje persone anu cunzidutu una varula magica per esse un attribu fabuloso, ma in a realità hè un veru praticà cù certe possibilità. Ùn avete micca e so forze propriu, postu chì a so cumpagnia principali hè di cuncentra è diretta l'energia di u so maestru. A varula magica hè cunsiderata un subjectu individuu, è i maghiùtela chjappà da l'indici di l'ochji.

Cumu fà una vera magic vera?

Per fà un oggettu magicu, avete bisognu di truvà un fundazione adattatu, questu, una ramu. Hè necessariu di fà questu, solu per esse di a so sensazioni, quandu, quandu una persona trova una varula adattata, hà un sensu nisunziu, u chjamatu "chjamu internu". In quantu a furmazione, pò esse arbitrariate, ùn ci hè micca una restrizzioni in questa materia.

Prima di capisce cumu per fà una vera magia vera stessa, fighjenu i regule per selezziunate un ramu:

  1. Avete per andà à u boscu o u parcu è, più impurtanti, solu . Questu hè impurtante per ùn avarà da interferiscà, è una persona pò cuncintràli nantu à a ricerca.
  2. Della grande impurtanza hè l'ubbulu di bon u bon d'umore. Sì sta regula ùn hè micca scuntata, allura u ramu ùn hà micca travagliatu per u bonu.
  3. A vaghjula ùn deve esse micca bisognu da un arbre, ci vole à truvà in terra. A cosa hè chì una branchita broken si senterà dolore, è u pruduttu eventualmente hà una energia cardinally opposta.

Per fà una varula magica chì cumprendi i desideri, bisogna bisognu à l'arbre, cum'è esse un tipu di benedizzione per creà un oggettu màgicu. In màgia, a grande impurtanza hè duvuta à u gratitude è u rispettu, chì devenu esse stampatu à un arbre chì hà datu partitu à sè stessu.

Istruzzioni cumu fà una vera magia vera:

  1. A branche truvata hè stata prudutti propriu: sguassate i nodi, scancisse è pruvucarà a casuzza in questu cunnette. Utilizendu u fugliale di sandpaperiu, moltu à longu u largo.
  2. Dopu à quessa, si deve esse mette in l'acqua per un ghjornu cù u salinu, chì chjappà l'ughjettu di ogni energia di u passatu, è hè ancu saturatu cù l'acqua. Preparate a suluzione in una ratio 1: 1. Allora ùn ci hè micca ghjustu, pressu cun una petra o un cummerciu di travagliu di legnu.
  3. Allora asciugà è intarrà per un ghjornu in a terra, perchè a ramu riceve l'energia di a terra.
  4. U ghjornu vinendu, novu per un ghjornu, mette un ramu nantu à l'urale per chì a vista di u sole accunsente à u ghjornu di ghjornu è di notte - a luna. Per implementà stu passu duvete avè principiatu in luna piena, cusì in anticipazione, calculate u tempu per a fabricazione di l'ugettu magicu.
  5. Per fà una magica magica con magia, avete bisognu di mette cù a vostra energia, perchè deve sapete u so propiu. Per fà questu, avete bisognu di piglià a vostra robba antica. Hè impurtante chì era significante per voi, per esempiu, puderia esse dati da un omu amatu o in quellu chì guadagnau qualcosa di cuncorsu. Cù sta ropa, trascinanu a filiera.
  6. Per aduttunà u bastone ponete mudelli maghjori, per esempiu, pò esse runes, disinni di cabbalisti, ecc. Hè impurtante chì anu trasluzione l'umore è u caratteru.
  7. Per fà una magica magica con magia, avete bisognu di fà un attachementu, cum'è si furtificà l'azzione di l'ughjettu. Hè necessariu di sguillà u core è mette in un postu, per esempiu, u vostru capeddu, capelli d'animali, piuma, etc.
  8. À l'ultima tappa, ci vole à vultà in l'aghjustu è rinfrescenu a cera di tutti i costi, chì farà un bonu staffiu protettive.

Avanzate cù a fabricazione di un bastone cun un bon animo. Hè ricurdatu ancu per parlà cù u subjecte, parlendu di i so desideri è di i piani.