U periodu di incubazioni di a varicchia

Chicken Pox hè una malatia virali. Pruvucò cresce in u corpu di una infizzione chjamata Herpes zoster - u listessu, pò causà l'aparicio di chile. Per via di u tempu di incubazione di a varicchia, certi populi infettate si scurdanu. U fattu chì questa hè una malatia di a zitiddina, chì suppostite prune l'immunità ùn pò stà à pettini l'adulti, ancu faci ne perdevamu a nostra vigilanza. Ma invece, i rapprisentanti di e diverse categurìa di età vuletaria à cuntà a virgola.

Cumu capisci chì u periodu di incubazioni di a varugulla iniziu?

U virus chì provoca a malatia ùn hè adattatu per survival in difficult conditions eccellenti. Normalmente ellu ghjè in un pocu minuti. Hè soprattuali chjucu per ellu sò bassa temperature, UVI, disinfettanti. Per sopravivenza, u microorganismu hà da cercà rè per a "vittime". Hè trasmettuta da i mintieri in u celu. E ancu parechji sicondi di cuntattu cù l'infizziatu sò abbastanza per ripiglià l'infezzione.

Per survivà u periodu d'incubazioni di u viru di a varugali in adulti è a verità hè assai pocu frequente. Ma se l'infizzione incinta u corpu è hà iniziatu à sviluppà, pudete appruntà cù quelli sintomi cum'è:

Dighjà à u sicondu ghjornu dopu l'apparizione di pimpi converterete in petite burbichi cun u liquidu chjaru in ellu. Ci hè parechje ghjorni, è u cuntenutu di a "goccia" si ponu nigra, è dopu, si secca à u vintu in una crosta. Hè u sictu, chì cascà fora, cù cicati profitevuli in manca di cura.

Quantu a durazione di u tempu di incubazioni di a varellida?

Per sapè quantu un virus pudemu campà in u corpu prima ch'ellu "voti" hè assai impurtante. Questu avete aiutu à evità parechji prughjetta è prutege a famiglia è l'amichi di u malatu.

In regula, u periodu di incubazioni di a varicesetta in adulte dura da 10 à 21 ghjorni. In ocasioni i linii pò esse ritardate. Dipende principalmente di quantu forti u sistema immune hè.

U periodu di incubazioni mediu per a varicedda hè 16 ghjorni. Duranti stu tempu, l'agentu causativu hè u tempu d'entra à u corpu à traversu u traculu respiratorju, cumenciu per multiplicà e accumene in quantità periculosi.

I sperienti sò abituati di dividinu u tempu di u sviluppu di a malatia per parechji epichi:

  1. À l'iniziu iniziu u virus hè solu adattà à i novi cundizioni di a vita. A countdown di stu periodu accumenza immediatamenti dopu à cuntattu cù u paci. Sè avete ricordati quandu hè esse accadutu cusì, pudete calculà a data exacte di iniziale di u periodu d'incubazioni - aghjustate dui ghjorni - quantu chì u patogenu hà bisognu di adattà.
  2. A seconda fase di u sviluppu di u periodu di incubazioni di a varugia hè di parechji ghjorni chì u microorganisimu ripruduce assai attivamente. À u listessu tempu, a mucosa di l'attitudini respiratorii hè affettivu.
  3. L'ultima tappa hè carattarizata da a diffusioni di u virus in tuttu u corpu è a pruduzione d'antichi in questu. Infine, a so pazienti accumbe a notte a primi sintomi di a malatia.

Per un tali algoritmo, a maladie ùn sviluppa micca sempre. In certi casi, i forti individhii eranu.

À quale stage di u piriodu di incubazioni di a varicchia a pirsuna hè infiziosa?

La maggiuranza di malatii infizziosi dicenu chì a persona chì hè infectauta cumencia à posponerà un periculu per l'altri u ghjornu di prima di i primi simpterti ci anu. Evite u contactu cù persona sana chì u paci era ancu finu à chì u so corpu ùn deti pare parechji rascalli novi, è i papules ùn sò micca coperto cù una crosta.