U caprettu di tè hè bona è mala

U tè Capricornu, u beneficu è u danu di quale ùn hè ancu discutitu, hè chjamata a pianta perenne Ivan the Tea. Hè facilitu di ricunnosce per inflorescenza piramidali di un culore rosso-lilià, à 2 metri d'altura. Ci hè chjappu nantu à u travagliu è e strade, nantu à i prugrammi è i patechji pezzi. Utilice sta pianta per a sedazione chì sdegnu è u trattamentu di diversi malati.

Propizziu di tè tè

Aghju dettu chì per preparà una manciata curativi ùn sò micca solu e fioru è inflorescenu s'utilisanu, ma dinò ancu raccogli è razzii. Contenenu un gran numaru di varii vitamini è minerali, tannini, pectini, coumarini, acidic organico, flavonoides, quercetin e camphorol, etc.

I pruprietà ùtuosu di e piante sò abilità:

Per quellu chì interessate nantu à aduprà u tè di tè, pudete daraghju cunsiglii per cumprà un pacchettu di tè in una farmacevule è raccugliale cum'è l'urdinamentu. In spessu, hè embiu in sacchetti, chì hè assai còmicu - una sachete per un vetru d'acqua fogera. I solu i phytotherapists sò impauriti in l'autunità, chì sanu di quandu è quandu si prisentanu i materia prima, è cumu preparatu bè. Sta pianta hè inutilmente innesu, basta ch'elli ùn sò micca abusu. Cù accissioni spessu in u fianu pò acumule cumuni è anu un effettu tossicu nantu à questu. Inoltre, cù cun prudenza ivan-tè avissi da esse pigliatu à e persone cun varicesi, trombophlebitis, arritmià è glomerulonefritis .