U tempu di piantà alli pà l'inguernu

Oghje fragrente di l'agliu hè statu assai dumandata pupulari, no solu com'è unu di i manere di fà di qualsiasi piani più brillanti, ma ancu com'è un rimediu solu per una mila è una pèrdita . Hè per quessa, ùn importa ciò chì u giardinu u giardinu, una o duie camere nantu à queste ci vole à piglià per alli. Cum'è sapete, l'agliu pò essa campatu in a primavera è u tardori. È a prima è a seconda manera di piantazione hà assai aderenti, perchè ùn avemu micca discuttu chì unu hè megliu. Dighjà più nantu à quandu e prime ghjorni per alluntanà l'agliu per u invierno vanu.

U tempu di piantà a cipolle è l'agliu per l'inguernu

Allora, quandu hè venutu a pianta d'ave di invernu? Hè diffesu di risposta à sta quistione senza dubiu, perchè assai depende di e cundizioni climatichi di ogni regione particulari. A cosa principal hè d'avè l'attempu di cultivà l'agliu (è di a cipolla) in tale manera chì, da una parte, hà sappiutu daverà a radicali à i fretti, è di l'altre - ùn principia micca a ghiacciate. Solu solu s'ellu si cunnoscia a cundizione, l'alli pò salvà in tuttu u fruttu di l'invernu, è, sottu a influenza di u calore di primavera, cresce immediatamente per crecià. A mediu, per regioni cun clima temperatu, u tempu di staghjunatu d'intagliu s'incuntra à mità di settembre. In l'urighjini miridiunali, l'alli hè pianificatu assai più tardi - in uttrovi à nuvembre. Ma i cipudine per l'invernu sò valdu à vultà un pocu prima - in a terza dicada d'aostu - prima settembre. Avemu da discuttu seguitu chì questu hè chjardu a tradizionale "pocu" di a pianta di l'agliu è di a cipolla, in u quale sò intarratu in u locu per 5 cm. Un viaghjaratu di più (10 cm) permette di scambià i termini per 10-14 i ghjorni in i dui orienti da l'apprupti.

L'ultimu termini di cultivà l'agliu per u invierno

Cumu si pò dì chì l'ultimi termini di cultivà l'agliu per l'inguernu ha vinutu? U termurariu usualu aiutà. Quandu a temperatura di a nuttata hè settimata à circa 10 ° Celsius e più bassa, hè ura di fà u travagliu di l'aziende è u linu.

I trucchi basi di cultivà l'agliu per l'inguernu

Per u piantazione invernale di l'agliu hè successu in ogni modu, hè necessariu di aderà à e regule seguenti:

  1. Ùn ponu agitu in u stessu locu parechji anni fà. Sicondu i reguli di a rotazione di culturi, l'alli ùn ponu micca tornatu in u stessu locu di residenza prima più di cinc'anni. Ma, spessu, u grandu di a trama ùn permette micca à aderisce à questa regula. In questu casu, l'alli si sò posti nantu à u listinu beddu, dà un brecciu da ellu durante almenu un annu.
  2. Ùn hè bisognu à piantà l'agliu nantu à u giardinu nantu à a crescita di a cipolla, i culturi solanacee ( piante , pepite, tomate), perchè chistu pò diri à e so malatie. Ma i meloni è i frutte di giardinu saranu per l'agliu ùn solu di i predecessori notori, ma ancu di i vicini.
  3. U tarritoriu nantu à u pezzu di l'aziende sò lumi, bè cù l'acqua è l'aria, ma micca troppu cunsulatu. A riazione di u territoriu deve esse neutrali, è u postu sottu u lettu hè sceltu nantu à una petite elevazione, induve l'acqua di l'acqua ùn anu minaccià l'agliu, nè inundazioni di primavera. Perchè l'alli cresce bè è dà una bona vittura, u giardinu deve esse bellu illuminatu.
  4. Prima di cultivà l'agliu, u tarritoriu nantu à u lettu sceltu deve esse in enricu aggressu aghjunghjendu granasa di potazzu è fosforu o compostu. Ma u pruduttu per questi scopi ùn hè micca cunsigliatu, perchè cose à un crescere di massa verdura di l'alli è di a degenerazione di i so capelli.
  5. L'asiatici di l'agliu durante u piantazione ùn deve esse pressatu in u locu, cumu quì si portanu à prestu di ritardo impurtante in u crescita. In i tocu duveranu esse stallati liberamente, mantene a distanza trà i pozzu à 10-15 cm. Dopu à stannu, u lettu deve esse amurallati cù una gruta pianetta di turba o serradi.