Vista povira

Ricertamenti, più è più persone scorregianu di vista povira, di una quali una parte considerablementi sò ghjovani pazienti. Questu ùn hè micca surprisante, perchè in a vita muderna, l'ochji sò sottumessi à enormi carichi. Dunque hè assai impurtante di avè esaminazioni regulare cù un ophtalmologu - almenu una volta di l'annu, in tempu di ricunnosce a patologia.

Tipi di visione povira

Disorduli visivi pò divisu in dui gruppi:

  1. Patologicu ecunòggicu, in quali ci sò cambiamenti strutturali in l'organi di a visione (cataratte, lascite atrofi di u nervatu otticu di visione, lesioni tumorale, blefarite, conjonctivitis, etc.).
  2. Funziunale - sò pruvucati per cambià a tracce di ragi di luz, chì, attentivenu in l'ochji, formate una figura nantu à a retina (iperopia, miope, astigmatismu , strabismu, etc.).

Cause di visione povira

I fatturi principali chì guverna à indebbulimentu visitativu sò:

I sintimenti di vista povira

I sintomi disturbanti, chì deve esse pruposta per andà à u duttore è cunduceranu un esami detallatu, sò:

Cumu si vede u populu cù vista pratica?

U fattu chì l'imaghjini di u mondu circundante pari davanti l'ochji di i persone cun vista povira, dependa u tipu di patologia è u gradu di dannu chì anu. Per esempiu, cù a mioopia, l'uggetti distanti sò videru vidi, è l'uggetti chì sò vicinu sò perceive chiaru. E e persone cù l'astigmatismu vedenu l'oggetti à distanze difendenti sfurciutu, stendu in un pianu horizontale o verticali. Con qualche patologii, hè un aggravamentu di a visione postu, illusione visuale.