37 - 38 simane di gravidenza

Dopu 36 settimani u zitellu hè cunsideratu cumplicatu cumpletu è hè natu prestu per a vita fora di u corpu di a mamma. E dopu à 38 simane, u zitellu spessu sottigliatu in u mondu - in u periodu, in solitu i figlioli sò natu o u secondatu o terzu natuvolu succede. Dunque, durante a gravidanza 37-38 settimane, una seria di esaminazioni è e testi sò realizati per determinar u statu di a mamma è u fetu è di decisu u prublema di i tacchi di dà nascita. E se una donna hè spartu una stanza di cesareà, hè ghjè passatu in 37-38 simpati di gravidanza, finu à chì u nascitu naturali hà iniziatu è a cima ùn cascà micca in l'annu pelvicu.

Ultrasound examination in 37-38 settimane

In l'examinazioni basi à 37-38 settimane, ultrasound hè realizatu, mentri i dimenisuni principali di u fetus sò determinate:

Determinà necessariamente a parte presentante, perchè durante stu piriu u fruttu hè grande è ùn pò micca roll over. In a norma hè a cima, raramenti - i buttiglii. A presentazione gluteali, ma ùn pò micca esse una contraindicazione à u nascita in a manera naturali, ma hè pussibbille cumplicazioni, in particulari cun un gran fetus.

È cù presentazione transversa, pere, oblicu, placenta previa o cordone umbilical, a cesareà si prisenta. Assicuratevi di verificà chì u cordone umbilicale accupa à u collu di u fetu è quanti volte. Verificate e camere è valute di u cori, u cursu di i navi principali (ùn ci hè micca difettu di u sviluppu), misuranu lu gruixu di i ventrioli laterali di u cori (nurmale à 10 mm).

U fetus hà digià trasfurmazioni respiratorii in questu tempu, u ritmu di cori hè correctu cù una freccia di 120-160 per minuti, i movimenti sò attivu. Cù qualsiasi signali di l'ipoxia fetale o cambiamenti in a struttura di a placenta, a più o pocu acqua hè ancu realizatu da dopplerografia di i vetuli uterini è di i vapuri di a placenta per diagnostichi i pussibbili violazioni di u flussu di sangu. À questu tempu, in casu di viulenza serbia, hè pussibule stimulerà u cunsigliu o cumprà una cesarianu senza teme per a vita di u fetu.

Ogni prucessu à 37-38 simane

Quandu visitava un ginecologu durante u pirìudu, determina l'altura di a pusizione di u corpu (in l'ultimu mesu cuminciò à falla), eseguisce u fieru di u corpu di u fetu, determina l'aiutu di pisu. Durante a gravidanza, una donna da questa data ùn deve micca guadagnà più di 11 chilò, se u pesu hè aghjuntu aghjuntu è accumuleghja più di 300 g à simana in 37-38 settimane - a ciamma hè infughita.

L'imbarazzamentu tutale, particularmente in a seconda meza, ogni 10 giorni una donna faci una prova d'urina, cum'è in questu pezzu, ci sò gestosi di u gestimentu di u tardu. U primu di queste hè intazione, ma l'avvena hè a nefropatie, chì si manifisteghja micca solu per nfliurazione (oculistica è ovvia), ma dinò per l'apparizione di a proteina in l'urina è l'augmentazione di a prissioni. Senza di diagnostica è trattamentu puntuale, una gestosi più severa hè pussibile - preeclampsia è eclampsia.

Sensazioni di a mamma in 37-38 settimane

A questu tempu, a donna hà bisognu di cunzidiri lu wiggling di u fetus, ma à 37-38 simane di gravidanza in a serata sò assai più débili (u fruttu hè grande è ùn ci hè nunda in giru), s'intrintificanu solu in u restu à a sera. A disturbazione improvise ponu indicà l'ipocesi o polidrabramini, ma a so assenza assicurata pò esse un signu di morte possu di fetu, è avete da cuntattu d'amparà cun un ginecologu.

In 37-38 settimani di gravidenza apparentanu isulanu bluccatu - u cervice hè prestu per u parturientu è u principiu di surtite da u plug mukosa. À questu tempu, altri prossimissimi di u travagliu sò pussibule - periquentà l'abdomenu si ferma o dèbbuli cuntressioni dulurusi di l'utru pari, chì passanu rapidamenti. Sì i doloresi in l'abdomenu più abitatu, ùn ci hè staghjunatu di acqua - travagliu principia è vi puderete andà à l'uspidale.