Pinosol durante a gravidanza

Rhinitis hè unu di i sintimi più displegianti chì pò esse nutati da e donne durante a gravidanza. Spiciarmenti spessu si trova in u vaghjimu di primavera è invernu è in u stafilamentu chimicu di a malatia virali respiratoria respiratoria surtu nantu à a cima.

U problema hè ancu chì a lista di drogi farmacologici permessi hè fermamente limitata durante a gravidanza. Questa solu s'apica micca solu à i pasticchi è di powders, ma ancu pruduci e sprays per u nasu, postu chì a superficia mucosa di a cavità nasali hè ricca in i vini sangu chì a droga in u sangue trasenu. Pruvamu a cunvince chì Pinosol hè pussibule durante a gravidanza, pussibuli contraindicazione à u so usu è effetti indiretti.

Pinosol - hè pussibule durante a gravidanza?

Per capiscenderà se hè pussibule applicà gozzini, pompi è sprays Pinosol durante a gravidanza, acquistanu di a cumpusizioni di a droga. Allora, a maiò parte di i cumpunenti di stu droga sò i extracti di u vegetale (oliu d'eucalyptus, oliu di pinu cumuni, extracte di minturnu è timolu), invece di una grande dosi di vitamina E.

A causa di sta cumpusizioni, u Pinosol hà l'attività antiinflamatori, antimicrubbià, anti-edematosa è immunostimulante in u focu infuminatu. A causa di a prisenza di vitamina E in a preparazione cù l'usu di Pinosol, a regenerazione è l'epitelizazione di i tessuti di a mucosa nasale hè megliu.

Inoltre, sta droga dodie à l'eliminazione di a congestion nasali in a rinitis rinomina di e femine chì sò ingressu , chì si trovani per i cambiamenti in u fondu hormone, a reduccione l'immunità è l'incrementu di permeabilità di i vetbi di a cavità nasali. Paghjella di u Pinosol durante a gravidenza mellora a circulazioni di sangue in a cavità nasali, cumu reduci a secreziunione di i glanduli nasali. A droga Pinosol (dispensivi, pompi è spresse) durante u gravidenza reduce a sensazione di secunda in u nasu.

Pinosol in a gravidanza è a lattozza, se crede in l'urdini, pudete aduprà in a presenza di rigioni stretta. Ùn cunsigliate micca di utilizà Pinosol per e femini in embarazade per più di sette ghjorni. Ancu, i studii cumporciati anu dimustratu chì quandu anu usatu Pinosol durante a gravidanza, ùn anu nisunu efectuu patologicu in u fetu.

Pinosol - contraindicazione in u gravidenza

A contraindicazione più impurtante per l'usu di Pinosol in pregnant women hè l'allergii o intoleranza di unu di i cumpunenti di a droga. Ùn si scurdanu di e caractère individuale di u corpu di ogni donna, perchè per un pudè diventà salvezza da u friddu cumuni, è l'altru ùn pò ùn portanu u risultatu urientatu. Hè strettamenti pruibitu di utilizà Pinosol in donna cù rinite allergique . Eppuru l'effetti marittimi di e donne pò volte un sensu ardenti, pruva è inchinu di a mucosa nasali.

Cumu usu Pinosol durante a gravidanza?

Per u trattamentu di rinitis di e donne incinta o infruinzatu da una infestazione virali, hè cunsigliu di u primu ghjornu di a malatia per infundir un nasu cù una o duppia di a droga cun un intervallu di 2 ore. Da u sicondu ghjornu di Pinosol, pudete aduprà duie cagiotti 3 o 4 volte à u ghjornu. A droga pò esse usata in forma di inalazioni, questu hè un inhaler especial. Per fà questu, avete degutu 50 gocci di solu di Pinosol in u inhaler è pigliate 2-3 vultu à ghjornu.

Cusì, ghjustificà per a cumpusizioni è e so effetti nantu à u corpu (i peculiarità di l'effettu in a mucosa nasali), eranu cunvinti di a sigura è efficacità di Pinosol durante a gravidanza. Di sicuru, l'usu di dispusitivi farmacològiques durante a gravidenza hè assai micca indispensabili, ma di sferisce un fretu è assai peggiu. A droga Pinosol in forma di gocci, ungulates è spruzzi hè a sicurezza ottima chì pò aiutà à trattà cun u nostru vetu senza dannu à a mamma è à u zitellu.