13 simana di simbuli di partenza

A 13 simbulizzia uttérvica currisponde à 11 simani di gravidenza. À questu tempu, u fetu cresce rapidamente. A durata di u so corpu, cuntendu da a corona à a fine di u coccicu, si trova in a rigioni di 6,6-7,9 cm, è u so pesu hè 14-20 g.

Cumu u cambiu di u corpu di una donna incinta?

In 13 settimani obstettichi, l'utru hà aumentatu considerablementi in grandezza. A futura mamma hà truvatu indipindente à u fondu di u so abdomen, 10 cm sottu u zocculu. In questu casu, l'utru imberta a repertorii di u lacustru è cuntinueghja a criscenti, in a cavità abdominal. A donna hà un sensu, cum'è s'ellu hè creta una bola rotta è liscia.

Comu regula, à una gravidenza di 13 ghjopetti medichi, a donna hà addiscendu di pisu. Ma, si a donna incinta inghjennatu sempre da a toxica , chì si prisenta cun nausea è vomiting, forsi u so pesu anu diminuitu.

A causa di l'aumentu di a dimensione di u fetus, in i primi stadioni di e donne, i stretch marks pò figurà nantu à u corpu. I posti attraversati da a lucalizzazione sò i maletti, i lati, u pettu di a donna incinta.

Cumu sviluppeghja u fugliu cultiva?

Hè in u periodu di gestazioni di 13-14 settimane chì l'u stadiu di u sviluppu embrionarioicu è un longu pezzu di u sviluppu fetali . Avà, hè un rapidu crescenu di tissuti, è ancu per l'organi di u ziteddu, chì sò oghji pacificati solu. U periodu di criscenti attivu dura hasta 24 simane. In cunfrontu di 7 settimane di gestazioni, a larga di u corpu fettale hè duppu. A più grandu aumentu di u pesu di u fetu hè osservatu à 8-10 simane di gravidenza.

À u listessu tempu à u piriu di 13-14 settimani, a funzione seguenti hè nutata: u ritimu di a creazione di u volumu di u volumu di u minimu in compara cun u crescenu di u troncu. À questu tempu, a longu di a testa hè a mità di a longu di u troncu (da a corona à i buttigli).

A faccia di u zitellu annunziate acquistà i funziunamentu abituale di un adultu. Oghji cù questu, chì parevanu da ogni uppicitatu di a testa, lentamente accumincianu a vultà l'una di l'altri, è l'armati occupanu a so pusizioni normali, situati à i bandei.

I genitali esterni sò oghje furmatu abbastanza, chì face possibbili per determinà u sessu di u futuru figliolu.

U intestinu, chì inizialmente hà sviluppatu cum'è un ligne spustamentu di u cordone umbilicale, hè situatu fora di u corpu è retrainu gradualmenti in u fetu. S'ellu ùn succede micca, hà sviluppatu un omfalocele (hernia umbilicale). Stu fenominu hè pocu rari è si trova 1 ora per 10 000 pregnancies. Dopu à u nàscita, u zitellu hè operatu, dopu à quellu chì saranu tutta sana.