Rogersia - attrachjendu è cura nantu à a terra aperta

Uncommon in i nostri jardinu si pò scopre à sta stanza interessanti - rodzersiyu, anche si cunnisciutu da u XIX sèculu, quandu era purtatu à u nostru paese da a Cina . Hè un miraculu di a natura in onore di l'omu chì dirigiste l'expedizione à l'Imperu Celestial - John Rogers.

Sta pianta perenne di parechje anni si sviluppau significativamente à l'anch'ella, è dunqua esige un spaziu vastu per u sembra. Bè bella foglie borgogna o marmellata, per quale è apprezzata a rodzersiya in un giardinu di un diurettu assai grande. Ma i fiori in contru - petite, cullucatu in inflorescences paniculate è ammirazione, pò esse circa un mesi da maghju à ghjugnu.

Tipi è variità di rogernia

Oghje, i nostri fugliali cultivà quattru di l'spezie più persone di Roggiano:

Lu postu per plantà

In modu chì Rogersia palesa u so splendore in forza sana, serà necessariu pinsà cun cura di u locu per ellu. Dopu tuttu, sta pianta ùn hè micca piace à u soli, ma in a penumbra si sviluppa bella, piace l'ochju cù i so sfarenti sfumature di fogliu.

U tarrenu per a pianta sarà pruduttiva, ma hè nutritiva abbastanza. Inoltre, u situ on quale a pianta hè prughjettatu di piantava deve esse bè tuturata da i venti durante a staghjunazione fridda.

A pianta hè assai risponda à l'acquessi, ma hè megliu sempre chì i piantazioni sò stati nant'à i corpi d'acqua, perchè l'aria saturatu di l'umidità hè l'effettu più postu nantu à a luminosità di e foglie.

Cura di Rodgersia

Sta piantagione vi pò esse classificatu com'è una simple è senza prublema. Sì pettene a rodgersia in a pianta aperta, po è cura per questu hè ridutta solu di a regula regulare è abundante, senza chì a pianta ùn si sviluppa micca. Cù u locu bè, sta stazzerà decorata ùn vi senza un trasplante finu à 10 anni.

In più di l'acqui abundante durante a staghjone di l'estate, u floristeru ùn deverà micca solu di rinfrescenu e foglie sasievu è peduncles quandu anu spusonu. A causa di fattu chì Rogersia ùn hè micca praticatu micca affettatu di e pesti, pudete scurdà di u trattamentu cù fungicidi di questu caderu di u giardinu o giardinu di fiore. Piuttostu spessu, Rogersia pò piglià l'inguernu sottu un grandu capa di neve. Ma s'ellu ùn hè micca cacciatu ancu, è e ghjàllichi ùn sò micca quelli chì sò allora, aghju averebbe cuprarà e piante da folla o lapnika. In i rigioni sittintriunali chì anu una amelence di friddizza, hè megliu postu i risizmi in a caduta in una cantina in un cuntainer cù serradicatu o di a terra, cum'è noi avemu da fà cù dàlias .

Riproduzione

U trasplante di Rodgersia si svolgi in tutta l'annata d'estiu, ancu si a nova pianta hè più piacevuta in a primavera. Per prupondisce l'arbulu, hè necessariu di scurzà una parte necessaria di u risidiciu cù una pala, a cuttighjata. A pruduzzioni di a vanda di Rodsya hè rara, perchè stu prucessu hè assai longu è labore.

Perchè ùn ùn fiori fiori?

E ancu chì a biddizza tutta di a pianta si trova in u folla, micca i fiori, assai pruduttori inexperiti sò preoccupati di a mancanza di fioritura. Quandu succorsu quandu a pianta ùn manca a cosa o da una sopra sopra. Per sapè questu puderebbe sperimentate da vede u boscu.

Succece chì a terra hè troppu saturata da nitrogenu, è per quessa chì u folla hè prudente solu ghjigantescenti, ma à u spensore di u fiore. O inizialmenti da a primavera, ci era un regnu irregulari è insuficiore, è i rozdersiya ùn puderanu micca capulavanu. Se u locu per una pianta hè sceltu senza successu - in un sole di brillanti o in a terra baixa, induve l'e razzi sò morti, allura i fiori ùn ponu wait.